קמפיין השקופים, כבוד מלונדון ואקזיט מארץ עוץ: 3 מהלכי פרסום מהעולם
בכל שנה יותר מ-19,000 אלף איש בבריטניה מעורבים בתאונות דרכים קטלניות עם רכבים, וכמעט בכל יום מתרחשת תאונה. כדי להלחם בתופעה, יצאה וולבו במהלך חדש שנועד להדגיש את תכונות הבטיחות של דגם ה-XC90 החדש שלה, ובפרט את טכנולוגיית הבטיחות של הדגם לזיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים.
החברה המציאה ספריי מיוחד שהוא בלתי נראה ביום ונראה לאור פנסי הרכבים בלילה, מדובר במוצר אמיתי ומדהים שיכול להציל את חייהם של אלפי רוכבי אופניים בבריטניה ומיליוני רוכבי אופניים בעולם. חדשנות מוצרית במיטבה של חברה, שמצליחה להפוך את הקשר בין רכבים לאופניים, מתאונות דרכים לבטיחות בדרכים.
כבר לא שקופים
זה לא שממש צריך להשקיע בלשכנע את אזרחי העולם להגיע לביקור בלונדון, אבל בכל זאת. מותג התיירות הלונדוני, VISITLONDON, יצא בתחרות בינלאומית ברשת החברתית כשהוא פנה לאזרחים מכל העולם והזמין אותם לשלוח סרטונים קצרים שבהם הם מתארים את היום המושלם שלהם בלונדון ומסבירים מדוע דווקא הם צריכים להיות אזרחי הכבוד של הממלכה הבריטית. את רוב המשאבים בחרו הבריטים להשקיע בפרס עצמו שנתן וואחד כבוד לזוכה אחת ומאושרת. התחרות ממשיכה גם השנה, אז אם הייאוש כאן לא נהיה יותר נוח, זאת ההזדמנות שלכם.
לונדון כן מחכה לי
"אין מקום כמו בבית", בטח לא כשאתם מוצאים את עצמכם בבליינד דייט מהגיהנום. המשפט שנאמר על ידי דורותי גיבורת הספר "הקוסם מארץ עוץ" הפך היום לרלוונטי מתמיד ומתקשר לאחד מהפתרונות הכי מקוריים להיחלצות מדייט. החברה שאת שמה אתם יכולים לנחש...נכון, "dorothy" המציאה מוצר שמחלץ אתכם מדייט בצורה חדשנית ופורצת דרך. כן, כבר אין צורך בתירוצים מטופשים, פשוט הקישו עם הרגליים שלוש פעמים, כמו דורותי, והופ המובייל שלכם ישלח לחבר/ה הודעה חילוץ כולל מיקום או יזייף שיחה דחופה ומפתיעה מהבוס. הכל בצורה אלגנטית, טכנולוגית ובלי תירוצים מביכים.
אקזיט מארץ עוץ
Dorothy from iStrategyLabs on Vimeo.
הכותב הוא מנהל קריאייטיב דיגיטל בגליקמן נטלר סמסונוב/GNS DIGITAL מרצה לפרסום וקריאייטיב במסלול האקדמי המכללה למנהל
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה