עדיין שומרים על הכוס: שורטליסט לזניט בגמר ה-FESTIVAL OF MEDIA

קמפיין הפרו-בונו להגברת המודעות בקרב נשים לסכנות סמי האונס, העפיל לגמר תחרות המדיה שתיערך במאי ברומא, בקטגוריית שירות לציבור
 | 
telegram
(2)

חברת המדיה זניט מבית פובליסיס ישראל, בניהולו של גבי אטל, הצליחה להשתחל לגמר נוסף בתחרות פרסום - הפעם בפסטיבל המדיה - FESTIVAL OF MEDIA GLOBAL AWARDS שייערך ברומא במאי הקרוב.

המהלך שהתברג לתחרות כשורטליסט (מועמד למדליה נכון לעכשיו) הוא הקמפיין שזכה ללא מעט ביקורת בארץ תחת השם "תשמרי על הכוס שלך" - להגברת המודעות בקרב נשים לסכנות סמי האונס. קמפיין הפרו-בונו יצא לדרכו על פי קריאטייב ויוזמה של גבי אטל, ובשת"פ מערכתי עם "טיים אאוט תל אביב" ומשרד יחסי הציבור 'קרבט & וייס' של מאיה קרבט ונירית וייס. הקמפיין קודם במגזין ובאתר טיים אאוט ששימשו כשותפי התוכן והקדישו מקום נרחב לסיקור ופרסום המהלך. כן הוא עלה בשילוט חוצות, במודעות בעיתונים ובבאנרים באתרים ברחבי הרשת ועוד. כמו כן, התקיימה במהלך סופ"ש אחד פעילות שטח ענפה בברים ומועדונים מובילים בתל אביב בו חולקו אלפי כוסות קונוס, שחייבו את השותות (והשותים) להחזיק את הכוס בכל זמן הבילוי.

פסטיבל המדיה בו מתחרה העבודה של זניט הושק לראשונה ב-2007 אז נערך בוונציה. תחת ההגדרה הכללית של מהלכי מדיה מתחרים בו בתתי קטגוריות שונות כמה מחברות המדיה הגדולות בעולם כגון Starcom, Tailor made, Mindshare, MediaCom, OMD ועוד. המועמדים מגיעים מכל רחבי תבל: סין, אוסטרליה, אנגליה, ארה"ב, הודו, ברזיל, גרמניה וישראל ביניהן.

<

המודעה של  זניט מתחרה בקטגוריית השירות לציבור/תועלת מול חברות מארה"ב, גוואטמלה, טוניסיה, הודו ואוסטרליה. 

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זכה ביורובסט.כבוד (ל"ת)
    אנונימי 02/04/2015 21:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    כבוד (ל"ת)
    כמעט זכה בקאן 02/04/2015 17:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות