ביסקרים
צילום: צילום מסך
TV

לא רק שאוורמה: חברת עוגיות טורקית הקפיצה מכירות בעשרות אחוזים, ובחינם

ישראלים - תלמדו מ-Ulker שפתחה חשבונות אינסטגרם, יצרה בהם פעילות תוכן אינטראקטיבית וגרמה לזינוק של 850% במספר העוקבים
ליאור נאור |

בזמן שאתם מחמיאים לדודה המארחת ומנסים ללעוס משהו שאמור להיות לשון ברוטב, בלוג הדיגיטל digitalbuzzblog מפרסם סיפור מעניין על מהלך שיווקי מאחת ממדינות האזור - טורקיה. מדובר על חברה בשם Ulker המחזיקה במותג עוגיות קטן הנקרא Biskrem. החברה רצתה להגדיל את החשיפה למוצר שלה והיא הצליחה לעשות זאת במינימום עלות.

לצורך המהלך, פנתה החברה אל אפליקציית אינסטגרם, פתחה בה 17 חשבונות ויצרה בהם משחק אינטראקטיבי בן 6 שלבים. המשחק שילב את כל יכולות האפליקציה המובנות: מיקום, תיוג, וידאו, שליחת הודעות וכו', וכך למעשה, חסכה Ulker עוד כסף, כיוון שלא הייתה צריכה להשקיע בפיתוח.   ואם אין לי תקציב? (צילום מסך מאתר Ulker)

המשחק שיצרה החזיר את המשתמשים אחורה בזמן, לתקופה בה עוד לא החל שיווק העוגיות - אי שם בשנת 1991, כשמטרת השחקנים היא "להביא" את המוצר "מהעתיד" לאותה השנה. המשתתפים במשחק היו צריכים לענות על שאלות טריוויה אותן הציג "חייזר" מהעתיד, לאסוף רמזים שהוחבאו בתמונות, תיוגים ומיקומים ש-Biskrem פרסמה, כשמענה נכון זיכה את אותם ברמז, שעזר להם לצלוח את השלב הבא במשחק. במידה ומשתתף השיב תשובה שגויה הוא יכול לבקש רמז מה"חייזר", ולשם כך היה עליו שלוח לו סרטון וידאו, בו הוא מחזיק חבילת עוגיות. יש רמז בטעם שוקולד?  (צילום מסך מאתר Ulker)

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה