חוזר לרוטשילד: גדעון עמיחי משיק סניף בת"א ומקבל את תקציב VW מאדלר

צ'מפיון מוטורס מסדרת מחדש את תקציבי הפרסום של מותגיה. עמיחי יטפל בפולקסווגן, תקציב הפרסום של סקודה יועבר למנצ' וסיאט יטופל באברהם
 | 

לפני מספר ימים הכריז גדעון עמיחי, לשעבר מבעלי שלמור אבנון עמיחי y&r ומאנשי הקריאייטיב שהובילו את תעשיית הפרסום בישראל, על חזרתו לשוק המקומי עם הקמת סניף ישראלי למשרד הפרסום NO, NO, NO, NO, NO, YES אותו הקים לפני שנתיים בניו יורק. כעת מתברר המניע לכך - קבלת תקציב הפרסום של מותג הרכב VW מבית צ'מפיון מוטורס שטופל עד לאחרונה באדלר חומסקי.

העברת תקציב הפרסום לידי עמיחי היא חלק מרה-ארגון של צ'מפיון מוטורס במערך הפרסום שלה. ראשיתו ועיקרו בפרידה מאדלר חומסקי שטיפלה במהלך השנים האחרונות בכל מותגי החברה: אאודי, פולקסווגן, סיאט וסקודה. לפני מספר שנים איבד משרד הפרסום את תקציב הרכב של אאודי לטובת משרד הפרסום אברהם שנאלץ בתמורה לוותר על מותג הרכב יגואר שטופל עד אז אצלו. 

צ'מפיון מוטורס היה אחד מתקציבי הפרסום הבולטים באדלר חומסקי. המשרד טיפל בכל מותגי הרכב של החברה לאחר שפולקסווגן הועבר אליו בתחילת 2010 לאחר שנוהל בידי פוגל אוגילבי. עם זאת, מערכת היחסים ידעה מהמורות לא קלות במהלך הדרך. מעבר לאובדן מותג הרכב אאודי, לפני כשנה וחצי בשלהי 2013 איבד אדלר חומסקי את קמפיין ההשקה למותג סיאט ליאון, בשווי של כ-7 מיליון שקלים (במונחי יפעת בקרת פרסום) למשרד הפרסום THE BOX אז בניהולו של שי גורן. לא זאת בלבד, אלא שרכש המדיה של קמפיין ההשקה עבר ממדיה-קום ליוניברסל מקאן.

העברת תקציב פולקסווגן לגדעון עמיחי היא פועל יוצא של שיתוף פעולה בין עמיחי לקבוצה ולמנכ"ל צ'מפיון מוטורס - דן אורנשטיין. עמיחי שמחזיק ברזומה עשיר בתחום הפרסום בעולם הרכב (כל קבוצת כלמוביל: מרצדס, יונדאי, מיצובישי, השקת מאזדה בישראל) שימש כיועץ שיווקי-אסטרטגי לחברה בשנה החולפת.

על פי הערכות, מרוויחים נוספים מהשינוים במערך הפרסום של צ'מפיון יהיוה משרד הפרסום אברהם שבנוסף לאאודי יחל לטפל גם במותג הרכב סיאט ומנצ' שיחל לטפל במותג הרכב סקודה.

מצ'מפיון מוטורס נמסר בתגובה: "את תקציב הפרסום של מותג פולקסווגן יקבל איש הפרסום, גדעון עמיחי ומשרדוNo, NoNo, No, Yes Tel Aviv ואילו את תקציב הפרסום בסיאט יקבל משרד הפרסום "אברהם" המטפל כבר כיום בתקציב הפרסום של מותג היוקרה Audi. את תקציב הפרסום במותג סקודה צפוי לקבל ולנהל משרד הפרסום מנצ'".
 

תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    כמה טוב שבאת הביתה!
    ג. 13/04/2015 12:13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    חיכינו לך, ענף הפרסום צריך אותך בארץ. ברוך הבא.
    סגור
  • 13.
    הוכחות
    עמיחי 12/04/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    9 0
    לעשות משרד פרסום בניויורק זה קשה אין שפה... אין עבדה קשה,קשה...
    סגור
  • 12.
    גדעון עמיחי תותח על (ל"ת)
    יחיו הקנאים ויסבלו 09/04/2015 11:13
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • תותחת (ל"ת)
    דני 12/04/2015 10:32
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 11.
    NYC HAS DECIDED: NO NO NO NO NO NO (ל"ת)
    Danny 09/04/2015 07:40
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    מהלך מעניין של צ'מפיון שמבשר אולי על מגמה...
    היוש 08/04/2015 18:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם הייתי יורם באומן או אייל חומסקי הייתי שומר קצת יותר על הלקוחות שלי. אדלר ובאומן שרקדו על הדם של שלמור, עלולים למצוא את עצמם עם לקוחות שזולגים לפתחו של מר עמיחי... האם זה מבשר את קריסת הגדולים? נחיה ונראה.
    סגור
  • וואו אתה גאון
    וימר 12/04/2015 09:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ומה המגמה ? חזרה לעבר? מבשר את קריסת הגדולים? כי ההצלחה הגדולה מניו יורק חוזרת לישראל? מה את/ה נער/ת מקהלה? אין ספק שבאומן וחומסקי משקשקים....
    סגור
  • צודק אבל בוא לא נגזים
    אייל 12/04/2015 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באומן וחומסקי באמת צריכים לשמור טוב על הלקוחות שלהם אבל חזרתו של גדעון עמיחי ממש לא מבשרת על קריסת הגדולים. לכל היותר היא מבשרת על צמיחתו של גדול חדש.
    סגור
  • 9.
    גדעון עמיחי 1978 חח (ל"ת)
    אודי 08/04/2015 11:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    זנות בענף
    במבי 08/04/2015 09:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה מסר מעבירים בעלי חברות על כך שביום יש משרד פרסום שמנהל את התקציבים שלהם ובלילה הם "מתיעצים" עם פרסומאים אחרים שלבסוף גם התקציב עובר אליהם?!
    סגור
  • המסר ברור וקשור לאיכות משרדי הפרסום
    גיא 08/04/2015 10:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המסר שהוא שמשרדי הפרסום בישראל של 2015 (כולם בלי יוצא מן הכלל) הם משרדים גרועים ושהמפרסמים לא סומכים עליהם ולכן נעזרים ביועצים חיצוניים כדי לחפות על ההבנה המועטה בשיווק ובאסטרטגיה
    סגור
  • 7.
    כמה טוב שבאת הביתה!
    מפרגן 07/04/2015 19:21
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אושיית פרסום. ברוך הבא הביתה.
    סגור
  • שמא תקימו יחד את ״לקק לקק לקק לקק לקק ונשוך״ ? (ל"ת)
    טל 09/04/2015 07:52
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 6.
    קיפל רגליים וחזר לארץ.
    ירון 07/04/2015 19:08
    הגב לתגובה זו
    9 0
    הקסם המקומי לא עובד בניו יורק...
    סגור
  • 5.
    הפרינט חוזר לחיים?
    דני 07/04/2015 16:25
    הגב לתגובה זו
    7 1
    עכשיו יחזרו לשדר את איים אבודים? מתי חיים יבין חוזר להגיש חדשות? פולקסווגן כנראה נערכים להשקת דגמי רטרו אחרת אין הסבר לבדיחה הזאת
    סגור
  • כי הפרסומאים של היום פשוט משובחים...
    דניאל 08/04/2015 10:35
    הגב לתגובה זו
    5 0
    דני, אני מניח שאתה פרסומאי בן 26 שבטוח שהשמש זורחת לו מהתחת. אז לידיעתך הדור שלך עושה חרא של עבודה בתחום הפרסום. ועוד לידיעתך, גדעון עמיחי הוא לא כזה עתיק. הוא הפרסומאי המעוטר ביותר בישראל והיה אחד המובילים עד לפני 3-4 שנים. חברת הדיגיטל של Y&R שאותה הוא הקים (ושאותה ניהל ערן גפן) היתה מהמובילות ופורצות הדרך שבענף. ואם תרים את הראש ותראה מה קורה מחוץ לשדרות רוטשילד או רמת החיל תגלה שבכל העולם יש פרסומאים מעולים וחדשניים שחצו מזמן את גיל 40 וגם 50.
    סגור
  • 4.
    מנ״צ
    תכלס 07/04/2015 15:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המשרד הכי חסר יכולת בתעשייה. לא מכיר עבודת פרסום אחת טובה שהם אי פעם יצרו. בשביל זה עוזבים את אדלר?!?!?
    סגור
  • 3.
    סוף סוף חדשה מרעננת
    יס מין 07/04/2015 15:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואני סבור שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור
  • 2.
    תלמד לרשום... פולקסווגן!!! (ל"ת)
    לשונאית 07/04/2015 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קרדיט
    רק שאלה 07/04/2015 12:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שם המשרד NO NO NO NO NO YES ישאר מקום ללקוח על המודעה או הסרט?
    סגור
  • NNNNYTLV
    Him 07/04/2015 21:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    WTF?
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות