9 חודשים
צילום: צילום מסך, קשת, ערוץ 2
רייטינג

מועד ונופל: הקהל בחופש, מהטלוויזיה - אף תכנית לא עברה את קו ה-20%

שבוע חול המועד ממשיך לתת את אותותיו על הרייטינג. מהדורת החדשות של ערוץ 2 היתה המשדר הנצפה ביותר והסתפקה ב-18.8% בלבד
משה בנימין | (3)

שבוע חול המועד ממשיך לתת את אותותיו על הרייטינג בערוצי הטלוויזיה. אמש (יום ג') נרשם יום נוסף של רייטינג נמוך כשהמשדר הנצפה ביותר היה מהדורת החדשות של ערוץ 2, ברייטינג שלא הגיע אפילו ל-20%.

מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה, עולה כי התכנית תשעה חודשים (קשת, ערוץ 2) הסתפקה ברייטינג של 15.4%. ממול בערוץ 10, סלפי עם 8.6%, כמו גם אנשים בערוץ 2, קשת, עם רייטינג זהה של 8.6%. 

בגזרת הפרה פריים: חמש בערב עם רפי רשף (ערוץ 10) עם 6.6%, לונדון וקירשנבאום (ערוץ 10) עם 6%, גיא פינס - לקט (ערוץ 10) עם 5.2%, מהדורה ראשונה (חדשות 2) עם 6%, עושים סדר (חדשות 2) עם 5.1%,  שש (חדשות 2) עם 7.8%,אנשים (קשת, ערוץ 2) עם 8%, תכנית חיסכון (חדשות 2) עם 11.8%.

ראש בראש בחדשות: מהדורת חדשות 2 עם 18.8% מול מהדורת חדשות 10 עם 10%.

ברצועת הלילה: פינס לילה (ערוץ 10) עם 4.8%, היום שהיה (ערוץ 10) עם 6.7%, לילה כלכלי (ערוץ 10) עם 6.1%, צינור לילה (ערוץ 10) עם 4.5%, הסרט 'בוקר טוב אדון פידלמן' (ערוץ 2, קשת) עם 3.8%.  

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מפיק עצמאי 12/04/2015 17:33
    הגב לתגובה זו
    שום יצירתיות, שום השקעה, גיבוב של שידורים חוזרים ותכניות בשקל. ואז מתלוננים שאין רייטינג? שבצו תכניות איכותיות ומעניינות, שבצו "סוגה עילית" דרמה ודוקו מקוריות - והמסך יתפוצץ בחג... אין מה לראות ולא רק בחג
  • 2.
    מאוד מעניין לראות נשים שמות מקל בתוך פיפי (ל"ת)
    וגברים עומדים ליד 08/04/2015 18:21
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מי מפרסם בחג רק הזויים.. (ל"ת)
    לונה גל 08/04/2015 14:44
    הגב לתגובה זו