ממקאן לפובליסיס: יוני פרידמן מצטרף וימונה לסמנכ"ל דיגיטל וחבר הנהלה

פרידמן שפרש בסוף 2014 ממקאן לאחר 7 שנים, מצטרף לפובליסיס במסגרת השינוי הארגוני, פרישת אייל הובר לוי והטמעת וובאימג' לתוך המשרד
 | 

לא לקח לו הרבה זמן למצוא בית חדש: כחצי שנה לאחר שסיים את דרכו במקאן תל אביב, מנהל הלקוחות הבכיר יוני פרידמן מצטרף למשרד הפרסום פובליסיס. פרידמן ימונה לסמנכ"ל דיגיטל וכן ישמש כחבר הנהלה. מינויו הוא חלק ממהלך הרה-ארגון המבני של המשרד שכולל את הטמעת וובאימג' ועובדיה לתוך המשרד (ובמקביל פרישה של המנכ"ל אייל הובר לוי). פרידמן יהיה כפוף ישירות למנכ"ל המשרד ארי מלמוד.

במסגרת תפקידו הוא יהיה אחראי על ניהול כל לקוחות הדיגיטל של המשרד ועל תהליך האינטגרציה הדיגיטלי אותו המשרד הוציא לפועל ומניע בשבועות האחרונים.

כאמור, ב-7 השנים האחרונות פרידמן היה במקאן תל אביב (אריקסון) והספיק לעבוד תחת 3 מנכ"לים שונים: אילן שילוח בתקופה שבה תפס את מקומו של אורן פרנק, איריס בק וריצ'י הנטר. במשך שנות העבודה במקאן הוא שימש בין היתר, כמנהל דיגיטלי במשרד, בכפיפות למנכ"ל מקאן דיגיטל, מה שהוביל את פובליסיס להנחית אותו על משבצת סמנכ"ל הדיגיטל. יצוין כי במשרד פועל גורם דומיננטי נוסף בתחום הדיגיטל - תימור גורדון - לשעבר המייסד והמנכ"ל של ארק אינטראקטיב (לשעבר מקבוצת פובליסיס גלר נסיס) שהוחזר לפובליסיס על ידי ארי מלמוד וכיום משמש כראש תחום הטכנולוגיה של המשרד.

יוני פרידמן אמר לאייס: "בחנתי את דרכי עם סיום התקופה היפה שעברתי במקאן, ושקלתי אופציות בתחום הפרסום, כמו גם הצעות אחרות. החלטתי להקשיב ללב ולהשאר בתחום, וכשפגשתי את הצוות של פובליסיס הבנתי שזהו מקומי. אני רוצה להודות לארי על ההזדמנות שניתנה לי פה, ואני בטוח שהולכת להיות תקופה מעניינת ומרגשת, מלאת אתגרים, בדרך להפוך את פובליסיס למשרד בעל יכולות דיגיטליות משמעותיות".

תגובות לכתבה(10):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    עלה והצלח
    עומר 14/04/2015 20:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד
    סגור
  • 6.
    ואחרי זה מתפלאים...
    לקוח 13/04/2015 22:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שהדיגיטל במשרדים נראה כמו שהוא נראה. יוני בחור נחמד אבל אם אנשים כמוהו יובילו את התחום אז באמת לא יהיה יותר מבאנרים. וזה בערך מה שמקאן עשו בשנים האחרונות... יאללה, להעביר תקציבים לגפן, אלנבי וחוליגנס.
    סגור
  • 5.
    יוני פרידמן אדם עם לב רחב והוא יצליח
    אחת שיודעת 13/04/2015 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמיד ידע להשתמש במשאב האנושי שהיה איתו, הוא ילמד מה שחסר לו אין לי ספק
    סגור
  • 4.
    שיהיה בהצלחה!
    איילת 13/04/2015 13:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יוני בחור מוכשר, בטוחה שיעשה חיל בתפקיד החדש
    סגור
  • 3.
    מחשבות שעולות...
    רק שואל 13/04/2015 12:08
    הגב לתגובה זו
    4 3
    ליוני פרידמן אמנם ניסיון לא מועט בתחום ניהול הלקוחות. על זה אין עוררין. אבל מפה ועד למנות אותו לסמנכ"ל דיגיטל, זה נראה לי כמשהו שגדול עליו בכמה מידות. אני לא יודע עד כמה המשפט הזה - "...הוא שימש בין היתר, כמנהל דיגיטלי במשרד..." - נכון. אבל... שיהיה בהצלחה!
    סגור
  • טען עוד
  • תשובה שעולה
    לאה 13/04/2015 14:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה אדם רע .
    סגור
  • מחשבות שבאמת עולות
    יקי כהן 13/04/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    במקצוע הזה אין פרגון והקנאים הפחדנים שכמובן לא מוסיפים את שמם צפים כאן כמו חרא. נקודה למחשבה ולתהייה עם מי יש לנו עסק ....
    סגור
  • 2.
    אין ואקום בענף
    פול 13/04/2015 11:50
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ואני סבור שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור
  • 1.
    אתם רואים? כל אחד יכול (ל"ת)
    פלמה דה מיורקה 13/04/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • כנראה שאתה לא יכול.... (ל"ת)
    משה 13/04/2015 16:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות