תוסף תזונה למשרד: חברון זלצמן זכה בתקציבי הפרסום של סולגאר וסופהרב
משרד הפרסום חברון זלצמן בבעלותם של דודי חברון גבי זלצמן ממשיך את התנופה הנאה שלו מתחילת השנה ומצרף לשורותיו את תקציב הפרסום של סולגאר וסופהרב מבית אמברוזיה.
תקציב הפרסום שצפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים טופל עד לאחרונה במשרד הפרסום לעומק התודעה. במהלך ההתמודדות על התקציב גבר חברון זלצמן על משרדים נוספים ובין השאר יהיו אחראים על המיתוג החדש של החברה.
ענת נטר, מנהלת השיווק של קבוצת אמברוזיה: "אנו נרגשים לצאת לדרך עם חברת פרסום מקצועית וקריאייטיבית, אנו בטוחים שיחד נוביל את מותגינו להמשיך להיות המותגים המובילים בשוק הבריאות ותוספי התזונה".
דודי חברון מנכ״ל ושותף חברון זלצמן: ״אנחנו מכירים את שוק הבריאות ותוספי התזונה לעומקו ולרוחבו. אני סמוך ובטוח שנעשה עבודה מדהימה עבור סולגאר וסופהרב. בהזדמנות זאת רוצה להודות לבעלים של אמברוזיה איתן מרקוביץ׳ על כך שמצא אותנו ראויים להיות שותפים לדרך".
הנסיון של חברון וזלצמן וההיכרות עם שוק תוספי המזון הוא תוצאה של עבודה בשנים האחרונות עם חברת טבע טעם אלטמן (לצד פוקס גורן גלעדי). לקראת סוף 2014 ומספר חודשים לאחר מינויה של גלי ניר לתפקיד מנכ"ל החברה הוחלט באלטמן לצאת למכרז על תקציב הפרסום שבסופו נפרד חברון זלצמן מקבוצת אלטמן.
מתחילת השנה, חברון זלצמן שנפרדו לפני מספר חודשים משותפם אסי שביט, הספיקו לצרף לרשימת הלקוחות את רשת המרפאות אלן קאר, חברת הספנות MSC CRUISES , רשת רויאלטי, freelette (עם אריק זאבי), חברת התעופה OPEN SKY ועוד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.סולגארעמית 16/04/2015 10:48הגב לתגובה זו1 0מוצרים מעולים, אנשים מקסימים, זה הזמן להצליח ולהמריאסגור
-
3.אחלה עבודה אסטרטגיתניב 14/04/2015 10:09הגב לתגובה זו0 0האמירה של סולגאר מצויינת. לוקחת את כל החוזקות שלהם ומבדלת. מאוד אוהב את העבודה.סגור
-
2.חברון זלצמן הפכו לדבר החםתמר 13/04/2015 22:23הגב לתגובה זו2 0שמחה שעובדת איתם. שמחה בשבילהם. הרבה הצלחה, תמשיכו לשחק אותה.סגור
-
1.משרד מעולה, כל הכבוד! (ל"ת)אלעד 13/04/2015 17:33הגב לתגובה זו2 0סגור