התינוק של במבה נוסע לרמת החייל: מקאן גבר על גיתם במכרז על חטיפי אסם
3 חודשים לאחר שאסם החליטה על השינוים במערך הפרסום שלה הכולל את מקאן תל אביב, גיתם BBDO ופובליסיס ישראל - נפלה ההחלטה על זהות המשרד שיטפל בתקציב הפרסום של במבה וחטיפי אסם.
בתום מכרז שכלל מספר סבבים בין גיתם BBDO למקאן תל אביב, האחרון, שאיבד את חטיבת הקפה של אסם לטובת פובליסיס יקבל את נתח החטיפים של פובליסיס שעושה את הדרך ההפוכה אל מקאן. בשורה התחתונה גיתם BBDO שיכול היה לחזק את מעמדו וחלקו באסם לא השכיל לעשות זאת אך מנגד גם לא נאלץ לוותר על חלק מהנתח שבו הוא מטפל - המאפים, הרטבים, הפסטות (פרפקטו), המרקים הנמסים ועוד.
על פי נתוני חברת סטורנקסט לסיכום 2014 עולה כי אסם החזיקה 5 מתוך 10 החטיפים הנמכרים ביותר בישראל. במבה לבדו החזיק בנתח של 22.4% מהמכירות בשוק החטיפים עם הוצאה של 218 מיליון שקל בקרב הציבור. על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של המותג במבה עמד ב-2014 על כ-5 מיליון שקלים בפועל.
מנכ"ל מקאן תל אביב ריצ'י הנטר אמר לאייס: "אנו גאים להיות שותפים לדרך עבור חברת אסם אשר בחרה להרחיב את עבודתה המשותפת והפורה עם מקאן גם לקטגוריית החטיפים המלוחים. צוות המשרד מצפה לגיבוש משותף של מהלכים אפקטיביים ופורצי דרך מבחינה קריאטיבית, במטרה לבצע חיזוק נוסף בחיבור של הצרכנים למותגים המובילים של אסם, בסביבה של תחרות גוברת".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.בא הזרזיר אצל העורביורם 14/04/2015 13:53הגב לתגובה זו0 0מגיע לכולם העונש הזהסגור
-
3.אייס, פספסתם פה את המאורע ההיסטורימתושלח 14/04/2015 12:00הגב לתגובה זו0 0תקציב במבה וביסלי יוצא מפובליסיס אחרי לא פחות מ-40 שנה, החל מפרסום אריאלי, דרך גלר נסיס ועד פובליסיס של ימינוסגור
-
2.משה תבדוק (ל"ת)הקפה למנצ' לא? 13/04/2015 18:46הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.אין אין אין כמו ריצ'יהצייד 13/04/2015 17:12הגב לתגובה זו7 0אני סבור שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.סגור