
באומן בר ריבנאי בגמר ה-ONE SHOW: פיינליסט לקופי-שוט בקטגוריית הרדיו
כחודשיים לפני תחרות הפרסום הגדולה בעולם, פסטיבל קאן, כשברקע תחרויות הפרסום הבינלאומיות מתמרקות לקראת הישורת האחרונה וסוגרות את הדדליין להגשה, באומן בר ריבנאי כבר מריח את המדליה הראשונה לאחר שהעפיל לגמר בתחרות האמריקאית הנחשבת - ONE SHOW.
אתמול (יום ב') פורסמה רשימת הפיינליסטים בקטגוריית הרדיו של תחרות ה-ONE SHOW ובין העבודות התברגה פרסומת הרדיו של באומן בר ריבנאי למותג המשקאות קופי-שוט מבית שטראוס עלית.
קופי-שוט/ רדיו
ב-2013 זכה באומן בר ריבנאי בפיינליסט ב-ONE SHOW ומקאן דיגיטל זכה ב-2 פיינליסטים. כמו כן זכו המשרדים בתעודת הערכה מיוחדת (Merit) המוקירה עבודות שהציגו איכות ומצוינות בפרסום. התעודה משמשת כזכייה סימבולית, בתחרות שממעטת בהענקת פרסים, אף שאינה מגובה בעפרון כלשהו. ב-2011 זכה שלמור אבנון עמיחי בפרס העפרון הנכסף (והכסוף) עבור קמפיין "כולנו נבדקים" של הוועד למלחמה באיידס. ב-2012 עשה זאת מקאן עם זכייה בעפרון כסף עבור מהלך הטיימליין.
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
הזוכים במדליות: זהב, כסף וארד יקבלו את הזכות להציג את המהלך הזוכה שלהם באולם המטרופוליטן בניו יורק בחודש מאי. קרדיטים סמנכ"ל קריאייטיב: נדב פרסמן, מנהל קריאייטיב: ערן ניר, צוות קריאיטיב: ערן שושו שפניר, תומר גידרון, איה בכור, סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי, מפיקה: אודליה נחמיאס, סמנכ"לית לקוחות: מאיה סלומון, סופרווויזרית: מורן לופו, תקציבאית: רני ברכה לנדאו, קריינים: צביקה פורמן לקופישוט, אוהד ארקין לטורנדו, אסנת יאיר לסופרפארם, נעם אבירם לביטוח ישיר.
- 2.מגיע להם. אחלה עבודה. (ל"ת)רמת החייל 15/04/2015 14:41הגב לתגובה זו
- 1.קופי רייטר 14/04/2015 17:54הגב לתגובה זוואני סבור שרק טוב יצא מהתחרות הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- מעולה (ל"ת)בטח 15/04/2015 09:46הגב לתגובה זו