מטביליסי באהבה: באומן זכה בתקציב הפרסום של לשכת התיירות הגיאורגית
משרד הפרסום באומן בר ריבנאי החל לטפל בתקציב הפרסום של משרד התיירות הגיאורגי לאחר שזכה במכרז שנערך עליו. מודעה ראשונה של המשרד עלתה היום (יום ג') בעיתון כלכליסט.
למעשה, משרד הפרסום חוזר לטפל בתקציב הפרסום של לשכת התיירות הגיאורגית לאחר שעשה זאת תקופה קצרה במהלך 2014, במהלך חודש אפריל, אז בקמפיין עבור עיר הנופש באטומי, בהיקף של כחצי מליון דורל במחירי מחירון.
לשכת התיירות הגיאורגית אינה מפרסמת באופן עקבי בישראל והפעם האחרונה שעשתה זאת (על פי נתוני יפעת בקרת פרסום) היתה ב-2010 אז טיפל בה משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב. גם אז הקמפיין התרכז כולו בחודש אחד - אוקטובר - ותקופה זו עמד על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-3 מיליון שקלים.
הקמפיין של באומן מקדם את עונת הקיץ בגיאורגיה, תחת הקונספט של "מדינה לכל עונה". על פי הערכות צפוי הקמפיין השנתי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.זכו בחופשה מושלמתגיאורגי 14/04/2015 17:52הגב לתגובה זו2 0ואני סבור שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.סגור