מטביליסי באהבה: באומן זכה בתקציב הפרסום של לשכת התיירות הגיאורגית

משרד הפרסום יחזור לעבוד עם לשכת התיירות הגיאורגית לאחר הפסקה של שנה. ב-2014 נווט כל הקמפיין הגיאורגי לחודש אפריל, בהשקעה של כחצי מליון דולר במחירי מחירון
 | 
telegram
(1)

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי החל לטפל בתקציב הפרסום של משרד התיירות הגיאורגי לאחר שזכה במכרז שנערך עליו. מודעה ראשונה של המשרד עלתה היום (יום ג') בעיתון כלכליסט.

למעשה, משרד הפרסום חוזר לטפל בתקציב הפרסום של לשכת התיירות הגיאורגית לאחר שעשה זאת תקופה קצרה במהלך 2014, במהלך חודש אפריל, אז בקמפיין עבור עיר הנופש באטומי, בהיקף של כחצי מליון דורל במחירי מחירון.

לשכת התיירות הגיאורגית אינה מפרסמת באופן עקבי בישראל והפעם האחרונה שעשתה זאת (על פי נתוני יפעת בקרת פרסום) היתה ב-2010 אז טיפל בה משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב. גם אז הקמפיין התרכז כולו בחודש אחד - אוקטובר - ותקופה זו עמד על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-3 מיליון שקלים.

הקמפיין של באומן מקדם את עונת הקיץ בגיאורגיה, תחת הקונספט של "מדינה לכל עונה". על פי הערכות צפוי הקמפיין השנתי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים.  

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זכו בחופשה מושלמת
    גיאורגי 14/04/2015 17:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואני סבור שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות