מחלקות קריאייטיב - כנסו לכוננות: מצעד הפרסומות השבועי החדש של אייס יוצא לדרך
פסח עבר, העיצוב החדש באוויר - ועכשיו נותר לכם להכיר את המצעד של אייס ויפעת בקרת פרסום, בו דרגנו את 5 הקמפיינים שהכי אהבנו. צפו
ליאור נאור span > a > | 
תקציב, באזז, חשיפה - יש הרבה מדדים לפיהם אפשר לדרג קמפיינים. אבל אנחנו באייס, בעזרתה של יפעת בקרת פרסום, החלטנו פשוט לקחת את 5 הקמפיינים שהכי אהבנו בכל שבוע. בדקנו את הביצוע, המקוריות ואפילו את שמחת החיים. אז אילו פרסומות נכנסו למצעד הראשון?
קרדיטים:
תסריט והגשה: ליאור נאור, צילום ועריכה: גילי מייזלר, עורכת תוכן: עדי ברזילי, ארט דיירקטור: אביבית רושה, נהלת פיתוח עסקי: יעל שפריר, נתונים: יפעת בקרת פרסום, עורך ראשי: אלכסנדר כץ
צפו עד לסוף הוידאו:
<
תגובות לכתבה(16):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
9.תודה אייסתמיר 19/04/2015 15:08הגב לתגובה זו1 0נדמה לי שעכשיו רואים שאין ענף פרסום בארץ...סגור
-
כמה מרירות. (ל"ת)אביב 19/04/2015 18:17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.בואו נדבר על חומוס ''אחלה ''אמיר 19/04/2015 14:03הגב לתגובה זו3 1אחלה אף פעם לא ידעו מה לעשות עם המותג שלהם ,אחרי שראובני הצליחו להרוס (גם ) אותו .. האסטרטגיה החדשה והמתנצלת היא גרועה היא הזויה ובעיקר אנמית ... חומוס זה משהו שגם בבית בא לך להרגיש אוטנטי ולא לאכול חומוס מהמקרר...סגור
-
בוא נדבריואב 19/04/2015 18:55הגב לתגובה זו2 0אולי הגאון שבך יכנס לדוחות סטורנקסט ויראה איך המותג הזה הפך למספר אחד אחרי חמש עשרה שנה של דשדוש מאחורי צבר. ואז תחזור נתייחס לשטויות שלךסגור
-
יואבי ...אמיר 20/04/2015 13:54הגב לתגובה זו2 1לא אמרתי שאני גאון אבל כנראה שאתה קופי גבר שכזה בעיקר מאחורי מקלדת. אז יואבי חמודי .הנתונים של סטורנקסט מושפעים בעיקר ממבצעים בנקודת המכירה שיש בתקופה הזאת . אז לפני שאתה מזיין את המוח ..בדברים שאתה לא מבין כמו מותג וערכי מותג לאורך זמן תמשיך לספור סרטי קופה ...חג שמח אידיוטסגור
- טען עוד
-
7.עד מתי ?אמיר 19/04/2015 13:56הגב לתגובה זו2 0מישהו רואה עדיין פרסומות ? ואם כן ..זה כבר מזמן נתפס כמטריד מציק מפריע ומוגזם... השאלה מה הדבר הבא ? משרד פרסום שלא יבין שחייבים להכניס חדשנות וחוויה לא יהיה רלבנטי .. עד שזה יקרה תמשיכו להעביר את דבירסגור
-
6.מצעד מגניב. תמשיכו כך. (ל"ת)שימי 19/04/2015 12:21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.כולם יודעים מהיא הפרסומות הטובה בשוק היוםDan 17/04/2015 22:02הגב לתגובה זו2 0כולם יודעים מהיא הפרסומות הטובה בשוק היום !!! אבל מה יוצר הפרסומת לא שייך למשרדים ״הגדולים״ חס וחלילה שיפרגנו לו אז רוב המפרסמים יבינו שלפרסם נכון לא צריך ״משרד גדול ״ אם בכלל משרד והמון עמלות . אילו הפרגון היה קיים ונקי מאינטרסים הרבה מפרסמים היו רואים את תוצאות גם אצלהם , כנראה שלכל דבר יש את הזמן שלו ... גם אליך נגיע ונגלה לך את ״ הבשורה ״סגור
-
צ'יינה בי זה פרסום קטן, תכתוב להם בפייס (ל"ת)אייל 20/04/2015 11:40הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.נו באמת...יובל 16/04/2015 18:26הגב לתגובה זו1 1צ׳ינה?... עונות?... איפה לאומי קארד ואיפה ריטה של רואילטי?סגור
-
ספי שקד תפסיק לרדת על הפרסומת של רויאלטיס. ש. 17/04/2015 11:39הגב לתגובה זו5 0זה שאתה לא הצלחת בפרסומות של המותג, לא אומר שהפרסומת החדשה לא מוצלחת ( והיא מאד )סגור
-
ריטה של רויאלטי.פרסומת הזןיהשקדיה 16/04/2015 22:32הגב לתגובה זו1 3מי שאחראי על הקריאטיב הוא אוליי ואן גוך אבל לא פרסומאיסגור
-
לאומי קארד סבבה.. אבל ריטה? זה נראה כמו פרודיה של ארץ נהדרת (ל"ת)אייל 16/04/2015 22:20הגב לתגובה זו2 2סגור
-
3.הכוכב הכי גדול של האינטרנט (ל"ת)מעריץ מס' 1 16/04/2015 18:09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.ליאור נאורמעריץ שתיים 16/04/2015 17:44הגב לתגובה זו1 0עוד יגיע רחוק...!סגור
-
1.ענק ענק ענק (ל"ת)מעריץ 16/04/2015 17:32הגב לתגובה זו0 0סגור