ארי מלמוד
צילום: יח"צ

המשרד הפרטי של שופרסל: פובליסיס יטפל גם בהשקת מותג החלב של הרשת

פובליסיס עושה זאת שוב ומגדיל את חלקו בשופרסל. ברשת השיווק הגדירו את הבחירה בפובליסיס כשיתוף פעולה נקודתי, עם זאת, מיותר להניח שזו "נקודה" שגיתם BBDO לא שש להשלים עימה
משה בנימין | (4)

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    יורם 21/04/2015 10:20
    הגב לתגובה זו
    זה מה שהם טובים בו. הם לא באמת משרד פרסום
  • 2.
    מעריץ 21/04/2015 10:00
    הגב לתגובה זו
    כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר, תמשיך!!!!
  • מילק מן 21/04/2015 13:11
    הגב לתגובה זו
    ואני בטוח שרק טוב יצא מההערצה הזו. זה win win קלאסי. אנחנו נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
  • 1.
    מילק מן 20/04/2015 19:38
    הגב לתגובה זו
    אני סבור שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.