עטרה בילר סוכן
צילום: צילום מסך
ניתוח קמפיין

מי מנצח - ג'יימס בונד או המזכירה של שוקה? והקריאייטיב של לה קרמריה - מעורר התפעלות

אסטרטגית המיתוג של אייס על 2 פרסומות חדשות: לשכת סוכני הביטוח ולה קרמריה. האם סופסוף נמצאה התשובה החדה והישירה ל-'9 מיליון'?
עטרה בילר | (2)

Posted by ‎גלידות נסטלה‎ on Friday, April 17, 2015

הבריף "מוציא את הילד מכל אחד מאיתנו" - מגיח אחת לכל כמה שנים מתוך ממתק או חטיף אחר. הוא מאד רלוונטי לגלידה אבל לה קרמריה, בדיוק בגלל שהרעיון גנרי לעולם הממתקים והפאסט פוד, לא יכולה לקחת עליו בעלות ולהפוך אותו לשלה בלבד. גם שוקולד השחר מקדם מהלך מושקע תחת הקונספט "ליהנות כמו ילד":

 

וגם מקדולנד'ס יצא זה מכבר עם ה Inner child ויש רבים וטובים שמבינים שאנחנו בקונפליקט בין הבוגר השקול שאנחנו לבין הילד משולח הרסן שחי בנו.

 

התובנה נכונה אבל לא בונים מנהיגות תוך שימוש באסטרטגיה של אחרים דומים. מאידך, קריאייטיב wise אני חייבת להתפעל מההברקה של הרעיונאי/ איש הארט/ הבמאי.  פרסומת שמתחילה כמו פרסומת לחיתולים או לחטיף תינוקות (חבורת פעוטות מתנפלת על מארז לה קרמריה בבית) שמסתבר לנו, בפתאומיות, דרך עיניה של אמא שנכנסת הביתה, שמדובר בבוגרים - זה פיצוח יצירתי חכם ש'מציל' את הפרסומת מאסטרטגיה לא מי יודע מה, ומייצר 'צריבה' סביב תמונת התינוקות - שהופכים - מבוגרים בן רגע.

הסרטון שמתחיל דווקא מהפעוטות כלומר מה'סוף' ולא מהבוגר ש'מיילד' את הילד שבו מייצרת גורם הפתעה וריגוש וחשק לצפות בזה שוב, ולזהות את הדמויות שלובשות אותם בגדים וממוקמות בדיוק באותו מקום סביב השולחן. מהבחינה הזו יש לפעמים פיצוי של האמנות על השכל.    

הטלגרם שלנו - תכנים בלעדיים ויחודיים

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אין ולא היה לך מושג (ל"ת)
    בולשיט ארטיסט 22/04/2015 21:36
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שימי 21/04/2015 16:31
    הגב לתגובה זו
    האסטרטגיה של איגוד הסוכנים אולי נכונה, אבל הקריאיטיב השרוטוני חלושעס ורק ממחיש עוד יותר את הארכאיות של הסוכנים מול הביטוחים הישירים. בפעם הבאה שישקיעו בהפקה נורמלית ויתנו פייט רציני
telegram