המקבץ: מי קיבל את התקציב של האפליקציה שתעזור לכם למצוא חניה בת"א
*** קבוצת דבי תקשורת נבחרה לטפל בתקציב היח"צ של אפליקציית החניה החדשה פולי שהושקה לפני כחודש. האפליקציה פותחה על ידי חברת הסטארט-אפ ספארק של היזמים ערן באלטר וזהר באלי, שהוקמה לפני כ-3 שנים, ועד כה גייסה כמיליון וחצי דולר מגאות אחזקות ו-Terra Ventures.
מדובר על האפליקציה היחידה בעולם שמוצאת חניה ברחוב ומספקת מענה לתהליך החניה שנהגים רבים מגדירים כמתסכל. האפליקציה גם כוללת מאגר של כל שלטי החניה בעיר ומתריעה כשהנהג חונה במקום אסור.
קבוצת דבי תקשורת של משה דבי, כוללת את משרד יחסי הציבור וחברת הדיגיטל דבי&רון מובילה את מערך יחסי הציבור והאסטרטגיה התקשורתית של מגוון לקוחות בתחום הטכנולוגי.
*** משרד יחסי הציבור והייעוץ האסטרטגי שרי ישראלי יטפל במערך יחסי הציבור של אתר האופנה STYLE RIVER, שמציע מותגי אופנה ישראלים ובינ"ל. ניהול האתר עבר לשליטת משקיעים מבריטניה, קבוצת פאליק ובריאן אנדרסון.
'שרי ישראלי' מתמחה בייעוץ תקשורתי ואסטרטגי למגוון חברות בתחומי האופנה, לייף סטייל, עיצוב, צרכנות, תיירות, תרבות ועוד.
*** משרד פרסי צדוק-קוצ'יק-טריואקס קיבל את תקציב הייעוץ התקשורתי ויחסי הציבור של המכללה האקדמית לישראל. על מינוי זה מסרו נשיא המכללה, פרופ' אהוד קוקיה, ומנכ"ל המכללה, יגאל נאמן, בתום הליך מיון שנערך בקרב מספר משרדים.
לדברי טריואקס, "בעידן של תחרות גוברת בין האוניברסיטאות, המכללות והמסלולים השונים, ניצב בפני עולם האקדמיה אתגר של בידול ומיתוג השיח אל ליבם של הסטודנטים. עם ניסיוננו בתחום נייצר שיח ייחודי המתכתב עם ערכי המכללה ועם התוכניות המוצעות בה".
*** מינויים חדשים במשרד יחסי הציבור מרום תקשורת: ליאור פרל ואסף שקד הצטרפו לצוות המשרד. פרל (29) מונתה כמנהלת תיקי לקוחות - היא תנהל פרל את תחום התקשורת הזרה ותיקח חלק במערך יחסי הציבור והדוברות של מלון וולדורף אסטוריה, מלון אמריקן קולוני, מסעדת נגילה, פסטיבל צמי"ד ועוד. שקד (31) מונה כמנהל השיווק והפיתוח העסקי במשרד ויהיה אחראי על מספר לקוחות אסטרטגיים ועל תחום הספורט.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.המיתוג האסטרטגי ממוקד במיצוב הטקטייועץ פלצניקו 22/04/2015 19:09הגב לתגובה זו1 0זאת כדי לבדל את הדבר בזירה התחרותיתסגור