המפכ"ל ניפק כותרות - החשיפה התקשרותית של 'שבתרבות ב"ש' האחרון זינקה ל-4 מיליון ש'
התכנית האחרונה של שבתרבות באר שבע, זכתה לשווי ערך חשיפה של יותר מ-4 מיליון שקלים - כך עולה מנתונים של חטיבת המחקר של חברת יפעת, אשר הגיעו לידי אייס. על פי הערכות, מדובר על שיא שווי חשיפה לתכנית אחת, ומדובר רק על שווי חשיפה בישראל, ולא מחוצה לה.
התכנית שזוכה לפופולאריות רבה בתקשורת הישראלית וגם הזרה, בשל הכותרות שהיא מוציאה מאורחיה, מתקיימת אחת ל- 3 שבועות במשכן אמנויות הבמה בבאר שבע בפני קהל של מאות אנשים. לדברי מני אברהמי, מנכ"ל יפעת מידע תקשורתי, "היקף החשיפה לה זכתה התכנית האחרונה הייתה חריגה בהשוואה לאירועים דומים".
"שווי ערך החשיפה הוא נדבך נוסף המעיד על הצלחת התכנית ויוקרתה", אמר דובר עיריית באר שבע אמנון יוסף, "שבתרבות באר-שבע ללא ספק מהווה מודל חיקוי לתכנית ראיונות ואירוח מהמצליחות בישראל".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה