הדור הבא יוצא לצוד אריות: סטודנטים מבצלאל מתמודדים בתחרות ה-future lions בקאן

מאחורי הקטגוריה לסטודנטים עומדות  AKQA  ו-Google. עבודות הסטודנטים של בצלאל נעשו במסגרת קורס על פרסום בעידן הדיגיטלי תחת הנחייתו של שגיא בלומברג מגיתם
 | 
telegram
(7)

פסטיבל קאן לפרסום ה-Cannes Lions הוא אירוע הפרסום הגדול בעולם שמדי שנה בסוף יוני מקיים את תחרות הפרסום הגדולה בעולם במונחי היקף העבודות, המתחרים, האורחים, הלו"ז הצפוף, התכניה העמוסה, ה-PR והחשיפה. בהתאם לגודלו הפסטיבל מאפשר לקהלי יעד נוספים כמו סטודנטים לפרסום ופרסומאים צעירים לקבל את דקות התהילה שלהם בבמה החשבה בעולם - מול סמנכ"לי הקריאייטיב המשפיעים של התעשייה העולמית. 

לפרסומאים הצעירים ישנה האופציה להתחרות בקטגוריית ה-Young Lions שפתוחה לאלו שעובדים במשרדי פרסום וטרם חצו את גיל 28. הקטגוריה שמיועדת לסטודנטים לפרסום היא קטגוריית ה-future lions שמאחוריה עומדות סוכנות הפרסום הדיגיטלית AKQA - מהמובילות בעולם בתחומה ו-Google. השנה יתמודדו בקטגוריה זו 3 צוותים של סטודנטים מהאקדמיה לעיצוב בצלאל. 

התחרות פתוחה לכל סטודנט בעולם כאשר הבריף לתחרות הוא מאוד פשוט - פרסם לקהל לבחירתך מוצר או שירות של מותג בינלאומי בדרך שלא ניתן היה לעשותה לפני 3 שנים. לתחרות נשלחות אלפי עבודות מבתי הספר לפרסום המובילים בעולם, מתוכן נבחרות 5 עבודות זוכות מדי שנה. הצוותים האחראים על הפרוייקטים המנצחים מוזמנים לפסטיבל בקאן ועבודותיהם מוצגות לעיני אלפי אנשי התעשיה המבקרים בפסטיבל.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הגשות הסטודנטים הישראלים לפסטיבל קאן נעשתה במסגרת הקורס "בחזרה לעתיד - פרסום בעידן הדיגיטלי" במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, בהנחייתו של שגיא בלומברג, מנהל קריאייטיב בגיתם BBDO. בלומברג עבד עם הסטודנטים על עבודות הגמר שלהם  - קמפיינים דיגיטליים למותגים בינלאומיים ואלו גם העבודות שהוגשו לתחרות. 
 
בין הפרוייקטים שנשלחו לתחרות אפשר למצוא את עבודתה של רייצ׳ל שניידר משנה ד׳ - Guardian Angel Bra שהמציאה ״חזיה חכמה״ למותג Victoria’s Secret המאפשרת ללובשות אותה להתריע על תקיפה מינית בחיבור בין החזיה למכשיר הסלולר שלה ולמכשירי סלולר נוספים.
 
הפרוייקט השני הוא Google Sight של נועה נבות ואדר אלטמן משנה ג׳ המאפשר לכבדי ראייה דרך חדשה להתמצא במרחב באמצעות מקל נחייה חכם המקושר ל-Google Maps ו-Google street View.
 

google sight from noa navot on Vimeo.

הפרוייקט ה-3 הוא waze me up של רוני קבורס ואביטל פינקלשטיין משנה ג׳ המאפשר לקבל מ-waze התראה מקדימה על סימני עייפות בזמן נהיגה, באמצעות צמיד דיגיטלי חכם המנטר את פעילותם של הנהגים.
 
בצלאל היא האקדמיה היחידה בארץ שבה פועלת מחלקה להתמחות בעיצוב לפרסום (בראשות סיון בן חורין) מטעם המחלקה לתקשורת חזותית. במסגרת זו לומדים הסטודנטים במגוון קורסים החל מיסודות העיצוב לפרסום, פרסום בטלויזיה, פרינט, אמביינט, וקמפייני אינטגרייטד בדגש על חיבור בין העולם הפיזי לדיגיטלי.

תגובות לכתבה(7):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    רעיונות נחמדים (לא חדשניים) וביצוע על הפנים. (ל"ת)
    שירי 10/05/2015 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    פרוייקטים מבריקים. שאפו! (ל"ת)
    יונתן 02/05/2015 09:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    המקל של גוגל המצאה גאונה!!!
    כרמית 01/05/2015 11:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אומנם בגדר רעיון אבל מוצג כל כך יפה עם חשיבה איך ליישם טכנולוגיות ולשפר חיים של אוכלוסיות חלשות!!! פשוט שאפו!
    סגור
  • 3.
    נהדר
    ערן 30/04/2015 21:30
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שזה מה שסטודנטים עושים. מי יתן ולא יתקלקלו.
    סגור
  • 2.
    Waze me up - מדהים!!!
    דורית 30/04/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רעיון מעולה. כל הכבוד!!!
    סגור
  • טען עוד
  • 1.
    צייד! (ל"ת)
    נמוס לנצח 30/04/2015 12:13
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • הכי צייד
    נמוס 30/04/2015 16:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאסטר צייד
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות