
מכסחים את חו"ל: GIN תוביל את הפרסום העולמי של Robomow
לאחר שזכתה במכרז של חברת Robomow בתחילת 2015 ובתום מחקר שווקים אירופאים ואמריקאים, סוכנות הפרסום GIN תחל את פעילות הפרסום הדיגיטלי של המותג הישראלי ב-10 מדינות. GIN שהוקמה בתחילת 2014 לאחר מיזוג של gorni ו-Innovate תטפל בתקציב הפרסום בדיגיטל של חברת הרובוטיקה המתמחה ברובוטים לכיסוח דשא Robomow. פרסום המותג השנתי כבר החל ברחבי אירופה בחודש מרץ ובחודש מאי הקרוב תחל החברה בהפקת פעילויות התוכן (Content Marketing) במספר מדינות ברחבי אירופה. הקמפיין הדיגיטלי יתפרס על יותר מ-10 מדינות ברחבי אירופה ובארה"ב, ויכלול 7 שפות שונות. בחברה מסבירים כי עיקר מאמצי השיווק ייעשו במדינות סקנדינביה ומרכז אירופה בהן השוק מפותח וצומח בקצב של בין 25-30% בשנה. יחד עם זאת ובניגוד לשנים עברו, ינסו Robomow ו-GIN לחדור לשוק האמריקאי שבו, עד כה, נראה כי הקהל אינו מגיב בצורה זהה לשינויי המגמה בעולם והשוק אינו צומח על אף ניסיונותיהם של תאגידי ענק. מנכ"ל קבוצת GIN, עומר זייגרמן: "שיתוף הפעולה עם Robomow מפרה במיוחד. מדובר בתקציב מאתגר. היה עלינו להבין קהלים מגוונים ברחבי אירופה ולספק תכניות פרסום לכל אחת מהמדינות והתרבויות. המשרד כולו נרתם לטובת המשימה והפעלנו קשרים רבים שצברנו במהלך השנים באירופה ובארה"ב על מנת לרדת לעומקו של כל שוק. אין ספק שהרצון להגיע לפיצוח הצרכנים האירופאים ב-10 מדינות וסקירת שוק שלא מוכר בישראל, הם שהניעו אותנו בשלב המחקר ואלו שיניעו אותנו בשלב הביצוע הקרוב ולאורך התהליך בשנים הבאות".
- 4.אביגיל זמר 06/05/2015 08:26הגב לתגובה זו.......כל הכבוד לאנשי המקצוע שלכם!
- 3.כל הכבוד 03/05/2015 21:03הגב לתגובה זובעצם אני יודע למה...קוראים לזה קשר משפחתי. אדון פ.... דואג לחתן שלו. שאפו.
- 2.עוד לקוח מרוצה 03/05/2015 14:59הגב לתגובה זויש לכם את זה
- 1.רק שאלה 03/05/2015 14:15הגב לתגובה זואחרי שלקח משכורות מטורפות?