מימין: מיכאל פינגרוט ורון לוינסון
צילום: יח"צ

כמו מודעות גוגל - רק בתמונות: הסטארט-אפ הישראלי שמנסה לכבוש את העולם ומתחיל בווגאס

רון לוינסון ומיכאל פינגרוט הכירו בלימודים ויצאו משם עם img.Ads שפיתחה מערכת פרסום שנמצאת בסבב גיוס הון. כעת הם שוהים בכנס Collision Conference בלאס וגאס
משה בנימין | (2)

2 סטודנטים שהכירו במהלך הלימודים בקריה האקדמית אונו, מנסים לכבוש את העולם עם סטארט-אפ חדש בתחום הפרסום הדיגיטלי. רון לוינסון ומיכאל פינגרוט מנסים להפוך לסינדרלה הבאה עם מיזם img.Ads אותו פיתחו בשנים האחרונות במסגרת סדנה לפיתוח סטארט-אפים בתחום התקשורת והפרסום, בהנחייתה של ד"ר מיכל שפירא.

לוינסון ופינגרוט הם בוגרי המחזור הראשון בחוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו, שנמצאים בימים אלו בלאס וגאס במסגרת כנס ההיי-טק Collision Conference. שנה לאחר שהקימו את img.Ads, הוזמנו השניים להופיע בכנס ולהציג בה את החברה לצד סטארט-אפים שנבחרו בקפידה מכל רחבי העולם.

הכנס מתקיים זו השנה השנייה ונחשב לבמה יוקרתית בקרב קהילת ההיי-טק העולמית. img.Ads היא החברה הישראלית היחידה בתחום הפרסום והשיווק שתציג השנה בכנס, במסגרת מושב ה- Collide, שמיועד לחברות סטארט-אפ צעירות.

לונסון ופינגרוט פיתחו מערכת פרסום המבוססת על תמונות ברחבי האינטרנט ומאפשרת התאמה מלאה בין תמונות באתרי תוכן לקמפיין פרסומי של מותגים מוכרים. הרעיון שלהם מזכיר מאוד את המודל המצליח בעולם של Google ad words u ומן הסתם שואב ממנו את רוב ההשראה. במקום לרכוש מגוגל "מילה" שלצידה תופיע מודעת פרסום באתר אינטרנט - החברה שלהם מציעה פרסום של מודעת פרסום המבוססת על ניטור של תמונות המופיעות באתרי תוכן. לדוגמה, לצד כתבה שבה מופיעה תמונה של בר רפאלי תופיע מודעת פרסום של קרולינה למקה ולצד כתבה שבה מופיע פח מחזור תופיע מודעת פרסום של תאגיד מחזור כלשהו. 

בימים אלו החברה משלימה סבב גיוס הון של 300 אלף דולר בהובלת מספר אנשי עסקים בינ"ל, לצורך הגדלת מצבת כוח האדם ופיתוח מוצרים נוספים. החברה פיתחה אלגוריתם ייחודי ורשמה אותו כפטנט מוגן בארה"ב במדינות נוספות בעולם. רוב מניות החברה מוחזקות על ידי לוינסון שהיה זה שהגה את הרעיון והקים את החברה. אליו הצטרף פינגרוט והשניים גם צירפו למערך CTO (סמנכ"ל טכנולוגיה). במקביל להשלמת הגיוס, לאייס נודע כי בעלי החברה מנהלים מגעים עם איש פרסום מוכר בישראל שעשוי להפוך למשקיע בחברה. 

בשיחה עם אייס, מסבירים השניים כי "כך יכולות החברות לנהל את הנוכחות הוויזואלית שלהם און-ליין". לדבריהם אין בעולם עוד מערכת כזו שמתייחסת לרכיב התמונה ויודעת להתאים בצורה מלאה בין קמפיין פרסומי לבין תוכן התמונה (אדם, מוצר, מותג או סצנה).

פינגרוט, שמשמש כסמנכ"ל שיווק של החברה הצעירה, אומר לאייס כי "הסטארט-אפ עצמו הוקם בשנה השניה לתואר וחלק עיקרי ממנו גובש בזכות תכנים שנחשפנו אליהם בתכנית הלימודים. למעשה גילינו שישנו צורך בשוק הפרסום והשיווק הדיגיטלי עבור מוצר פרסום חדש, הן עבור מותגים שרוצים לנהל את הנוכחות הוויזואלית שלהם ברשת בצורה חכמה יותר והן עבור אתרי תוכן ופורטלים שמחפשים מקור חדש של הכנסות. זאת גאווה גדולה מאוד עבורנו לנסוע ולייצג את סצנת הסטארט-אפים הישראלית בכנס כל כך יוקרתי ומשמעותי בארה"ב".  

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    חברים שלי מי הם באייס? מה מיוחד בזה? קרית אונו? (ל"ת)
    רועי 10/05/2015 15:47
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קייזרמן ויקטור 05/05/2015 19:50
    הגב לתגובה זו
    היות ומדובר בחידוש עולמי, מאחלים לזוג הצעיר חשיפה רחבה והצלחה!