
"לפני 6 שנים הפקתי פרסומת למועדון - סרטון פורנו חובבני; עד היום הוא רץ בוואטסאפ"
אבי קסוטו רוזנברג, הבעלים של 'פה לאוזן', מספר ל-Under40 על הילדות (הדפוקה והמעולה), ימיו (הארוכים) כ-DJ, קמפיין (המנצח) הליכוד, והרגע המכונן הזה ב-2013
בסוף 2013, בשיא העבודה עם הרכב לא כוחות, אבי קסוטו רוזנברג קלט לפתע שאולי הוא באמת טוב במה שהוא עושה. בגיל 39, קסוטו שנשוי לערבה ואבא ל-2 הבנות שירה ואלמה, מציין כבר 8 שנים כבעלים ומנכ"ל של חברת הסושיאל ושיווק הגרילה פה לאוזן. הוא לא מוכן שהעובדים שלו יישארו במשרד אחרי השעה 17:00, משתדל שלא להתקע בבית מול הטלוויזיה ושואב השראה מאנשים מכובדים ומצליחים ששומרים על לוק וגישה צנועה.
בין לקוחות פה לאוזן נמנים אגד, ישרוטל, בנק יהב, לוטו, רב בריח, בלקן ביט בוקס, קניוני ארנה ועוד. עוד לפני כן, בשנים 2002 עד 2007, הוא היה הבעלים של מועדון הנטאשה בעמק חפר, מפיק בחברת מולטימידה במשך שנתיים ו-DJ במשך 15 שנה, משנת 1984.
1. עבודה: אני עובד מגיל 8 בערך, תמיד רק במה שאני אוהב. 'פה לאוזן' זה מיצוי של כל מה שאני יודע להביא לשולחן ומאמין בו: קריאייטיב, עבודה בצוות חזק, חופש יצירתי ועסקי והעיקר - ליהנות ולהיות גאה באמת ממה שאתה עושה.
2. בית: את אשתי הכרתי לפני 17 שנה בקיבוץ תל קציר ומאז אנחנו יחד, יש לנו חיים מאוד אינטנסיביים, עברנו הרבה מאוד יחד, חיינו בהמון מקומות בארץ, את העסקים אנחנו תמיד מנהלים יחד והקמנו בית די רועש ושמח בשכונת הראשונים ברמת גן.
עם המשפחה
יש לנו 2 בנות מדהימות ולא פראייריות... בבית יש הרבה חופש, ואנחנו משתדלים לצאת כמה שיותר ולא להיתקע מול הטלויזיה. התחביב המיתולוגי שלי הוא לתקלט ואני דואג להישאר בעניינים ולנגן מדי פעם במסיבות ובבארים של חברים, ובכלל, אני מאוד אוהב את הלילה.
3. ילדות: דפוקה לגמרי אבל מעולה. גדלתי ברמת השרון וזכור לי בעיקר מנהג די מוזר, מגיל צעיר אהבתי מאוד להגיע לתחנה המרכזית הישנה בתל אביב לבד, בלי שאף אחד ידע, הייתי יכול להסתובב שם שעות, הרחובות ההארד-קור, המציאות הלא-פשוטה והאנשים שם פשוט היפנטו אותי.
4. לא יודעים עלי ש... בתחילת הדרך הפקתי פרסומת למועדון תל אביבי שהייתה בעצם סרטון פורנו-חובבני-הארדקור. אחד הדברים הוויראליים שהיה לי בהם חלק (כמה מיליוני צפיות). זה קרה אמנם לפני 6 שנים אבל הסרטון מסרב להיעלם וקיבלתי אותו כבר כמה פעמים בוואטסאפ. החוויה עצמה היתה נוראית.
- חדשות 12 מובילה ברייטינג; מי בפריים טיים?
- "ארץ נהדרת" הובילה עם 20.4% רייטינג - חדשות 12 עם פער ענק
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
5. הישג: ללא ספק ניהול הסושיאל במטה הפרסום של הליכוד תחת רמי יהודיחה מ-LEAD. עבדנו שם בצוות ייעודי של אנשי מקצוע שכל אחד מהם הוא טריפ בפני עצמו. זה היה הקמפיין הכי אינטנסיבי שלקחתי בו חלק. התרומה המשמעותית ביותר שלי שם היתה לדעתי הקונספט של סרטון ה"ביביסיטר". היה כיף לראות אותו עף לכל עבר ולדעתי הוא שבר כמה שיאים בתחום.
6. רגע מכונן: סוף 2013, כשקמפיין הזוי שעשיתי להרכב 'לא כוחות' (גלעד כהנא מ'ג'ירפות' ותמיר מוסקט מ'בלקן ביט בוקס') לסינגל בשם "נדל"ן" התפוצץ ותפס תאוצה הרבה מעבר למה שציפינו. פתאום קלטתי שאולי אני מבין משהו במה שאני עושה. מאז אני מאד משקיע בתחום המוזיקה, אני מאמין שזה תחום שאתה יכול הכי להתפרע בו, לבדוק גבולות ולעוף לאן שבא לך. זה מאוד חשוב להתפתחות של משרד שעיקר העיסוק שלו הוא קריאייטיב.
7. רגע מביך: הגעתי לפרזנטציה לחברת אופנועים ובטעות כל המצגת היתה עם הלוגו והשם של החברה המתחרה. אני זוכר שכל שקופית היתה כמו נצח. לא נעים...
8. מודל לחיקוי/ השראה: יש כזה - שמעון אלון, איש עסקים מכובד מאד ששומר על לוק וגישה הכי צנועים שיש. תמיד עם טי-שירט שחורה, מחייך בגוד-וייבס ואחלה גבר שנותן לך הרגשה ש"הכל בסדר, תהיה רגוע". בכלל, יש לי חולשה לאנשים שלא עפים על עצמם יותר מדי
9. חלום: מאד פשוט - להמשיך לעשות את מה שאני עושה עם הצוות שלי, לעבוד תמיד עם הלקוחות המובילים במשק, כל אחד בתחומו. ואולי גם שאחת הבנות שלי תמשיך את דרכי.
על הסט עם צוות 'לא כוחות'
באולפן עם גלעד כהנא ותמיר מוסקט
10. מתחרים: שמח לראות מהלכים קריאייטיבים שמשרדים מתחרים שלנו מוציאים. זה מכין את הקרקע לעבודה מול הלקוחות ופותח להם את הראש. מאוד מפרגן ל: שרוטונים - חבר'ה רציניים שלא מוותרים ונלחמים על האג'נדה שלהם, אור פיאלקוב - מקצוען על בתחומו, אין שאלה שהוא לא יודע לענות לי עליה. ו-teenk - חבר'ה שעובדים נכון, הרבה כבוד.
11. מה אנדר רייטד בעיניי: הון אנושי. אם יש משפט שאני שונא זה "לכל אחד יש מחליף". לאף אחד אין מחליף, יש אולי מישהו שיעשה את העבודה במקומו. אני לא מאמין בפונקציות, אני מאמין בכח של קבוצה כשלכל אחד יש משמעות ואופק בתפקיד.
וטיפ לסיום: אל תהיו במשרד אחרי 17:00. זה חוק אצלי, אף אחד לא נשאר במשרד אחרי השעה הזו. זו בדיוק השעה שמתחילים להימרח והמוח כבר מתחיל להיות עיסתי. שום דבר טוב לא קורה אחרי 17:00. אנחנו אמנם עובדים מסביב לשעון, אבל אני מעדיף שהצוות שלי יהיה זמין מהבית וירענן את עצמו.
- 11.תותח! (ל"ת)איתי 13/05/2015 00:06הגב לתגובה זו
- 10.חם יפת 09/05/2015 22:27הגב לתגובה זושמישהו יגאל אותי מייסורי וייתן לי לעשות קריאייטיב כמו אצלכם :( מצידי לעבוד גם אחרי 5
- 9.רחלי 08/05/2015 15:20הגב לתגובה זואוהבים אתכם בישרוטל ;-)
- 8.אבירם 08/05/2015 12:24הגב לתגובה זואומר את זה, חברה מקצוענים.
- 7.שירי 07/05/2015 20:50הגב לתגובה זועכשיו הבנתי מי עומד מאחורי הקמפיין של גלעד כהנא.. רעיון וביצוע מושלמים שבלעדיהם לא הייתי מכירה את הפרויקט הזה. יופי!!!
- 6.עידית 07/05/2015 19:45הגב לתגובה זומועדוני החשפנות הם בתי בושת. בשביל לבצע את מה שנדרש מהן, הנשים צריכות לנתק את עצמן. הן מפעילות מנגנונים דיסוציאטיבים וכשאלו אוזלים מתחילה ההתמכרות. במקומך לא הייתי מתגאה בעשייה הזו, שהפכה אותך לעוד חולייה בשרשרת הזנות והסחר. כמו כן, הייתי פועלת להורדת הסרטון. הנשים שמנוצלות במועדונים, גם הן ילדות מדהימות של ההורים שלהן...
- 5.חובב מתמטיקה סרקסטי 07/05/2015 17:41הגב לתגובה זומצד אחד אתה טוען שאתה לא מאמין בפונקציות אלא בעוצמות של קבוצות, אבל שתדע לך שרעיון העוצמה של קבוצה מבוסס על רעיון הפונקציות. בפרט, A ו-B יהיו קבוצות שוות עוצמה אם קיימת פונקציה חח"ע ועל בין A ל-B.
- 4.מישהו שיודע 07/05/2015 16:27הגב לתגובה זואתה באמת לא ברור! חברת פה לאוזן היא בין החברות המצליחות בעסק הזה, ואם אתה לא מבדיל בינה לבין חברות אחרות אז אתה לא מבין בתחום. לך תעשה שיעורי בית לפני שאתה מדבר, עצלן.
- 3.גלעד האדום 07/05/2015 16:27הגב לתגובה זוואני לא מתכוון פורנו-ווייז
- 2.תודה על הפרגון ! גם אתם עושים אחלה עבודה :) (ל"ת)החברים מטינק 07/05/2015 16:23הגב לתגובה זו
- 1.לא ברור 07/05/2015 14:21הגב לתגובה זועוד חברת סושיאל?? מתי נמצה את הטרנד המייגע הזה? כל נודניק עם 1500 חברים בפייסבוק נהיה 'חברת סושיאל' אגב, הרבה דברים טובים קורים אחרי השעה 17:00 עצלן
- עבדתי עם פהלאוזן תקופה ארוכה, חבר'ה מקצוענים אמיתיים ויצירתיים בטירוף. כבוד קסוטו! (ל"ת)יעל סויסה 07/05/2015 20:23הגב לתגובה זו