משקפיים זה בסיסי: תקציב הפרסום של 'אופטיקנה' עובר ממקאן תל אביב לגיתם BBDO

לאחר כ-6 שנים בקבוצת מקאן, תקציב הפרסום של רשת אופטיקנה עובר לגיתם BBDO. התקציב עומ במחירים ריאליים על כ-20 מיליון שקל לשנה
 | 
telegram
(8)

לאחר כ-6 שנים בקבוצת מקאן, תקציב הפרסום של רשת אופטיקנה ממשיך כמה צעדים במעלה רחוב ראול ולנברג ברמת החייל ועובר לגיתם BBDO. תקציב הפרסום של אופטיקנה עבר למקאן בשנת 2009 לאחר שנפרד מהמשרד בו טופל עד אז - שלמור אבנון עמיחי - תחת הסלוגן "התשוקה למשקפיים".

מזה שנים רבות, תקציב הפרסום של אופטיקנה הוא מהגבוהים בשוק הפרסום הישראלי. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום נאמד תקציב הפרסום של הרשת בשנת 2014 בכ-82 מיליון שקלים, במחירי מחירון. בפועל מדובר בתקציב שעומד על כ-20 מיליון שקלים שכ-50% ממנו מושקע בטלוויזיה. ב-2013 התקציב אף היה גבוה יותר ונתח הדיגיטל עמד על 55%, על חשבון האינטרנט שאז עמד על 7% בלבד. 

ההוצאה לפרסום של אופטיקנה אינה זרה לשוק שבו היא פועלת. תקציב הפרסום של יריבתה, אופטיקה הלפרין, שהשקיעה רבות בפרסום במהלך השנה החולפת תחת הסלוגן "משקפיים זה מוצר צריכה בסיסי" עמד במהלך 2014 על כ-101 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-25 מיליון שקלים. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ממשרד הפרסום גיתם BBDO לא נמסרה תגובה לידיעה. 

תגובות לכתבה(8):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אימפריה שוקעת
    דני 11/05/2015 13:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לצפות באימפריה שוקעת זה אף פעם לא דבר נעים. אפילו אם אתה לא מהמעריצים. זה מזכיר לי כוכבי כדורגל מזדקנים שפתאום ילדים עושים מהם צחוק. זה קורה לכולם. יום אחד גם מסי הגדול יובך על ידי שחקן צעיר. ועכשיו זה התור של מקאן. הם כבר כמה שנים הצל של עצמם. זה מה שקורה כשהיו"ר כבר לא מאמין בעבודה של המשרד שלו, כשהמנכ"ל הוא מישהו שאף אחד לא מעריך ושמי ששולטת שם בעניינים היא אשת כספים בלי הבנה בפרסום שבעיקר מתעניינת בהובלת אג'נדה פמיניסטית וקידום הפריפריה (ולא שיש לי משהו נגד האג'נדות האלו. להיפך! אבל זה לא יכול לבוא על חשבון מקצועיות וחדשנות). ולגיתם - כל הכבוד! עושה רושם שהתקופה פוסט עידן נוחי-מודי רק עושה טובה למשרד הזה ומשחררת אותו
    סגור
  • חחחחחחח חנה (ל"ת)
    עצוב 11/05/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    הכל בזכות אידה
    יריב 11/05/2015 10:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אשת הקריאייטיב שעשתה את השנתית שלה!!!!! ווהוווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 3.
    חולה על התגובה הזאת
    קופקיט שתיים 10/05/2015 19:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואני סבור שרק טוב יצא מהפרויקט הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות טעימים בסופו של דבר.
    סגור
  • 2.
    חמישית ממקאן התאדו
    AIG+אופטיקנה 10/05/2015 18:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש בדרך עוד שניים.
    סגור
  • טען עוד
  • 1.
    הסיבה ברורה.......
    קופיקט 10/05/2015 16:43
    הגב לתגובה זו
    9 1
    ואני סבור שרק טוב יצא מהפרויקט הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות טעימים בסופו של דבר.
    סגור
  • רואים את ההבדל
    אבו שוקרי המקורי 10/05/2015 17:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואני סבור שרק טוב יצא מהעתקה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור
  • אלוהים בפרטים הקטנים
    קופיקט 11/05/2015 12:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואני סבור שרק טוב יצא מהתגובה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות