גטי אימג'ס. סקרלט ג'והנסן
צילום: יח"צ

ככה חוגגים יומולדת: גטי אימג'ס שולפת את הארכיון וחוזרת עם המפורסמים 20 שנה לאחור

בסדרת מודעות שכוללת כל אחת 111 תמונות, גטי אימג'ס חוזרת עם דמויות מפורסמות לימי התום שלהם וממחישה את מידת ה"עומק" שיש בארכיון האינסופי שלה
משה בנימין | (2)
נושאים בכתבה גטי אימג'ס

לא בדיוק ברור בת כמה חברת גטי אימג'ס (Getty images) שהוקמה ב-1993 בסיאטל אך התמזגה בשנת 1997 עם חברת PhotoDisc ליצירת חברה ממוזגת תחת השם Getty Images (על פי ערך הויקיפדיה שלה). כמו תמיד, האמת היא איפשהו באמצע וכך גם כאן, בין גיל 22 ל-18 מציינת החברה את חגיגות ה-20 שלה בסדרת מודעות מעולה שמשמשת כמפגן כוח קריאייטיבי של מאגר התמונות העצום שלה.

כדי להמחיש ולהעביר לצופה ו/או הלקוח הפוטנציאלי הבא את מידת ה"עומק" שיש לגטי אימג'ס בארכיון האינסופי שלה, בחרה החברה ב-4 דמויות מפורסמות וחזרה איתם 20 שנה לאחור - בתמונות.

הגיוון שלה בתחומי הסיקור בא לידי ביטוי באמצעות ה"פרזנטורים" של הפרסומת: ביל קלינטון, מהנשיאים היותר פופולריים ותקשורתיים שאמריקה ידעה לתחום הפוליטיקה הבינלאומית, הנסיך וויליאם שמייצג בכבוד את המורמים מעם, בעלי הדם הכחול ומשפחות המלוכה, השחקנית המפורסמת והמוערכת סקרלט ג'והנסן ושחקנית הטניס סרינה וויליאמס, המעוטרת ביותר בטניס הנשים לדורותיו.

כל מודעה בקמפיין שמאחוריו עומד משרד הפרסום AlmapBBDO הברזילאי מכילה 111 תמונות של האובייקט המפורסם שלווה על ידי גטי אימג'ס לכל אורך הקריירה הפוליטית, הקולנועית והספורטיבית. התמונה האחרונה, אם מביטים מהסוף להתחלה, צולמה השנה ומצילום לצילום המודעה נותנת לצופה אפשרות להציץ לשינוי שחל בהופעתם החיצונית של המצולמים עד לתמונה הראשונה בתחילת דרכם, שמפגינה את שיא התמימות, פרט לקלינטון.

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אדולפו ניקולאס 12/05/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
    נציגי האילומינאטי למי שלא הבין. "שלום חבר" אמר ולא יסף ואתם קניתם את השקר הזה
  • 1.
    קמפיין מדהים (ל"ת)
    אבי 11/05/2015 17:40
    הגב לתגובה זו