: האגיס עוזרת לאם עיוורת לראות את בנה - סיכום מהלכי פרסום בולטים מהעולם
1. נותנים לכם שטיפה חינם של הרכב, לא תיקחו? במקרה הזה אולי כדאי שתחשבו פעמיים. לרגל צאתו של הסרט החדש בסדרת "מקס הזועם" קידמה החברה את הסרט בצורה מקורית ומאובקת במיוחד, כאשר היא יצרה את מכונת השטיפה הראשונה בעולם שבמקום לשטוף את הרכב היא ממלאת אותו באבק, ועל הדרך בלוגו של הסרט, כולל תאריך הפרמיירה. אחלה דרך לקדם את הסרט, להפוך את הרכב לפוסט-אפוקליפטי ואת הנהגים לזועמים, במיוחד אחרי שהם גילו שאין שטיפה חוזרת.
מכונת שטיפה זועמת
2. אז לא, יו טיוב לא נעלמת היא פשוט עוזרת לכם לקחת הפסקה קטנה במהלך הלו"ז הצפוף, והכול בעזרתו של מותג השוקולד הפופולארי של חברת הענק נסטלה - KIT KAT. כחלק ממהלך שיווקי ייחודי יצרו המותג KIT KAT וענקית התוכן יו טיוב שיתוף פעולה מדהים שכולל את החלפת הלוגו של "KIT KAT" בלוגו "Break 'YouTube" ביותר מ-600 אלף מארזים וגם שיתוף פעולה תוכני ענקי שלוקח בכל יום הסרטונים הכי נצפים ביו טיוב ומציג אותם כחלק מרשימת התוכן של "YOUTUBE MY BREAKS" בחסות KIT KAT.
יו טיוב יוצאת להפסקה
3. מותג החיתולים האגיס יוצא בסרטון מרגש במיוחד המציג אמא שלראשונה רואה את בנה לפני שהוא נולד, זה היה מאוד פשוט, אילולא העובדה שמדובר באישה שאיבדה את יכולת הראייה שלה בגיל צעיר. בשימוש במדפסת תלת מימד הצליחה החברה לעשות את הבלתי אפשרי וליצור רגע ייחודי ומרגש בין האם לתינוקה, בסרטון שלא יותיר גם את הציניים ביותר אדישים.
אהבה בלי מבט ראשון
4. ברימרקטינג, הבאנרים שתלחצו עליהם פעם אחת לא יפסיקו לרדוף אחריכם במשך כל היום, לאלו שפחות אוהבים להרגיש נרדפים - יש פתרון. מותג הפתקיות הדביקות POST IT מציע שבמקום שתירדפו על ידי באנרים מסחריים, תירדפו על ידי באנרים עם פתקיות אישיות שאתם תרשמו בעצמכם. אז אם כבר להיות נרדפים, לפחות שזה יהיה על ידי דברים שחשובים לכם באמת.
פתאום כולם אוהבים באנרים
Post-it® The banner that makes you like banners from Proximity Russia on Vimeo.
הכותב הוא מנהל קריאייטיב דיגיטל בגליקמן נטלר סמסונוב/GNS DIGITAL ומרצה לפרסום וקריאייטיב במסלול האקדמי המכללה למנהל
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה