
שותף חדש באשכנזי זלצמן: סמנכ"ל הלקוחות בני יוסף מונה למשנה למנכ"ל ויחזיק בבעלות לצד המייסדים
לאחר שנתיים במשרד הפרסום אשכנזי זלצמן, סמנכ"ל הלקוחות בני יוסף מקבל את הבעת האמון מהמייסדים והשותפים טל אשכנזי וערן זלצמן ומצטרף לבעלות על המשרד. יוסף יהפוך לשותף ובמקביל ימונה למשמנה למנכ"ל.
יוסף (31) החל את דרכו בענף הפרסום במקאן אריקסון (כיום תל אביב) לפני כ-7 שנים. במהלך השנים כיהן במגוון תפקידי ניהול הלקוחות, והיה שותף ואחראי למגוון מהלכים וקמפיינים של מותגים מובילים במשק. בין השאר טיפל בלקוחות עוגן כמו בנק לאומי, סלקום, פז-yellow, קבוצת דפי זהב, תדיראן גרופ ועוד. לאחר 5 שנים במקאן פרש יוסף והצטרף לאשכנזי זלצמן כסמנכ"ל לקוחות. במסגרת תפקידו היה אמון על ניהול והובלת כלל לקוחות המשרד וביניהם: בנק ירושלים, נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר), אוניברסיטת בר-אילן, המכללה האקדמית גליל מערבי, הרשות לפיתוח הגליל ועוד. למרות שאינו מאריות הענף, משרד הפרסום אשכנזי זלצמן שומר באופן עקבי על מקומו ומעמדו בענף הפרסום וציין לאחרונה זכיות בתקציבי הפרסום של אוניברסיטת בר אילן ועיריית ראשון לציון, לצד זכייתם המחודשת בתקציבי נמל חיפה, המכללה האקדמית גליל מערבי, נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר) ונ.ת.ע (הרכבת הקלה). בני יוסף: "לאחר שנתיים במשרד אני שמח על הצעד וההזדמנות שניתנה לי להמשיך ולהעמיק את הקשר עם המשרד והלקוחות. זוהי בהחלט אבן דרך משמעותית ואתגר גדול עבורי. אני בטוח שצפויה לנו תקופה מעולה עם מגוון פתרונות חדשים עבור לקוחותינו. אין לי ספק שהפגנת היכולות הזו תוביל אותנו לזכיה בעוד לקוחות חדשים". מנכ"ל אשכנזי זלצמן, טל אשכנזי: "בני מביא איכויות בלתי רגילות ב-3 מישורים: במקצוע עצמו, בשירות ללקוחות ובמחלקת הכישורים האנושיים. כל אלה יביאו להמשך הגידול בהיקף המשרד ובמיוחד לצמיחה בפעילות הדיגיטל".
- 17.עבודה בעיניים 18/05/2016 22:05הגב לתגובה זוהבחור מקסים וכנראה גם מקצועי. אך התפקיד קשקוש. מאחר וכל פעם שהיה עובד בתפקיד אליו הגיע בני העובד קיבל קידום לתפקיד זה אך בפועל הדבר לא ביטא שותפות אמיתית בחברה.
- 16.וואו, המשרד הזה שובר שיאי עולב כל פעם מחדש (ל"ת)מסתכל מהצד 23/06/2015 12:41הגב לתגובה זו
- 15.בנאדם איכותי! בהצלחה (ל"ת)העם 10/06/2015 19:42הגב לתגובה זו
- 14.נרוסקן 01/06/2015 10:05הגב לתגובה זומהחברים בנרוסקן.
- 13.רועיקי 31/05/2015 19:36הגב לתגובה זוכל משרד פרסום צריך שותף כזה. בהצלחה אח
- 12.מקאניסט 31/05/2015 17:34הגב לתגובה זותקציבאי במקאן=משנה למנכ"ל באשכנזי זלמן ... טוב זה כי יש להם מחלקת כישורים אנושיים
- רונן 31/05/2015 19:43הגב לתגובה זואתה לא ממש מבין הרבה. מתחתית הבור שאתה נמצא בו,קשה לך לראות את האופק.
- יוסף 01/06/2015 13:35אכן אופק עצום ורחב ידיעה על כלום ושום דבר במשרד כלום ושום דבר
- 11.אייס התחלתם למחוק תגובות? (ל"ת)הצנזור הראשי 31/05/2015 17:21הגב לתגובה זו
- 10.תותח :) , כל הכבוד (ל"ת)אבישי 31/05/2015 17:19הגב לתגובה זו
- 9."מחלקת הכישורים האנושיים" - בראבו! (ל"ת)ז"ל 31/05/2015 16:41הגב לתגובה זו
- 8.וקריאייטיב? אה, לא חשוב. שכחתי. סליחה.. (ל"ת)גיל 31/05/2015 16:09הגב לתגובה זו
- יובל המבולבל 31/05/2015 17:48הגב לתגובה זומה צריך קריאייטיב או אסטרטגיה אם זוכים במכרזים על כסף
- 7.קשקשת 31/05/2015 15:02הגב לתגובה זושנתיים של כלום. המשרד זוכה במכרזי מדיה במתן מחירים מתחת לרצפה. שום זכיה בזכות אסטרטגיה או קריאייטיב. מצליחים לשמר לקוחות בזכות הורדה במחירים לכן הרווחיות נפגעת ואין מה לחלק בין ארבעה שותפים
- 6.מזל טוב לבני ולמשרד (ל"ת)שמוליק. ק 31/05/2015 14:59הגב לתגובה זו
- 5.יוסף המספר 31/05/2015 13:34הגב לתגובה זואיך הוא..
- 4.ספרדי חריף 31/05/2015 13:24הגב לתגובה זוסתם הוא לא שלי, אבל אני בטוח שרק טוב יוצא מהקידום הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם באמת נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, בבומים שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- 3.א.ב 31/05/2015 13:13הגב לתגובה זומוכשר ומצליח! נכס ענק לכל ארגון!!!
- 2.אור 31/05/2015 13:02הגב לתגובה זומזל טוב ובהצלחה
- אשכנזי לשעבר 31/05/2015 13:26הגב לתגובה זותמיד ידענו שאתה נמשך לבני
- 1.רוני 31/05/2015 12:35הגב לתגובה זובחור מדהים, מוכשר, מקצועי, מסור. נכס לכל מקום, בכל רמה שיש. בהצלחה!