הקקטוס הוא כבר זיכרון עמום: 5 מודעות של אלדר חומסקי יפורסמו במגזין הפרסום ARCHIVE
מה שלא מתקבל לקקטוס הישראלי מאומץ בחום על ידי הקהילה הבינלאומית. 5 מודעות דג הזהב של אדלר חומסקי יופיעו במגזין הפרסום היוקרתי luerzers archive. סדרה של 3 מודעות למחסני תאורה, מודעה ללוטו ומודעה למותג הרכב סקודה. כזכור, על פי כללי תחרות הפרסום הישראלית קקטוס הזהב שהתקיימה בשבוע החולף, עבודות ONE OF (חד - פעמיות) מן הסוג של תחרות דג הזהב אינן מורשות להתמודד.
בסדרת המודעות למחסני תאורה תחת הקונספט "תשכחו מלהחליף אותו" מופיעה בכל מודעה רודן נערץ אחר המאויר כדמות בתוך בית נורה, בכדי להמחיש את המוצר: נורת LED הדולקת עד 30,000 שעות עבודה, ללא צורך בהחלפה.
במודעה ללוטו, תחת הקונספט "אל תבזבזו את הבקשות שלכם" מוצגת תמונת רחוב עמוס שמכל חלון בו עולה משאלה שונה, כגון: "הלוואי שלמישהו יש מטען", "רק שלא יפסידו בדרבי" וכו'. המודעה באה להמחיש את הקלות בה אנו משתמשים במשאלות ליבנו יום יום, לעומת המשאלה האלמותית של זכייה בלוטו.
במודעה למותג הרכב סקודה, תחת הקונספט: "קל יותר למצוא את שלך" נראית יד של תינוק המציצה מתוך העריסה בחדר יולדות עמוס, בכדי לסמן להורים המאושרים היכן נמצא התינוק שלהם. זאת, על מנת להמחיש את הפיצ'ר אליו מתייחסת המודעה: מערכת אורות הנדלקת אוטומטית למציאת הרכב בחניון חשוך.
טל ריבן, סמנכ"ל קריאיטיב אדלר חומסקי: "זה משמח מאד וכבוד גדול להיכנס למגזין היוקרתי הזה עם 5 עבודות בגיליון אחד. כל הכבוד לצוותים".
קרדיטים מודעות מחסני תאורה: סמנכ"ל קראיטיב: טל ריבן, מנהל קראיטיב: עידן רגב, קופירייטר: קובי כהן ארטדיירקטור: אירה גימפלביץ', מנהלת לקוחות: דפנה גן, סופרוויזרית: דורין ציפר, תקציבאית: מיכל בוכבינדר, פוטושופ: בועז רוזנברג, מאייר: עמית שמעוני.
קרדיטים מודעת לוטו: סמנכ"ל קריאיטייב: טל ריבן, מנהל קריאיטייב: עידן רגב, קופירייטר: ליאור שוורץ, ארט דיירקטור: גבי קיקוזשוילי, מנהלת לקוחות: ענת לבנטון, סופרוייזרית: קטי אורצקי, תקציבאית: גת נפתלי.
קרדיטים מודעת סקודה: סמנכ"ל קריאיטייב: טל ריבן, מנהל קריאיטייב: מוטי רובינשטיין, קופירייטר: דני קמושביץ, ארט דיירקטור: אירה גמפלביץ, מנהלת לקוחות: דפנה גן, סופרוייזרית: יערה מוסן, תקציבאי: אורן בר לב, צלם: ירון יצחקוב.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.אני זוכרמייקל 11/06/2015 12:36הגב לתגובה זו2 0שדפדפתי בשבעה ימים וב"וולט ואמפר" מגזין החשמלאים המוביל, וראיתי את סדרת המודעות של מחסני חשמל - הייתי כל כך גאה שהלקוח היה כה אמיץ והסכים לצאת עם הקמפיין החכם והמפתיע הזה. אין ספק שזה עשה עבודה מדהימה למותג. בעיקר בארץ. זה פרסום אמיתי.סגור
-
2.המחסני תאורה יפהג׳יזס 10/06/2015 23:52הגב לתגובה זו0 1אחלה ארטסגור
-
1.ומה עם להראות את המודעות?אני 10/06/2015 14:58הגב לתגובה זו0 0אתם כותבים ומספרים עליהן. אולי תראו וזהו?סגור