
עוקצים ובורחים: הפרסומת של שולה זקן תשודר ב-TV רק פעם - בגמר האח הגדול. צפו
לאחר שבוע סוער וביקורת ציבורית רבה כנגד הפרסומת של יהושע TBWA עבור רשת הרהיטים URBAN בכיכובה של שולה זקן, החליטה הרשת על תגובה יצירתית למדי, שספק אם תצליח למתן את התגובות מצד הציבור, ואולי בכלל מדובר בדרך נהדרת לגרום לדיבור על הסרטון עצמו.
פרסומת תעלה לשידור פעם אחת בלבד בטלוויזיה ולאחר מכן לא תשודר עוד. עם זאת, הפרסומת תעלה בברייק הראשון של אחת התכניות נהנצפות ביותר בטלוויזיה מדי שנה - גמר עונת ה-VIP של האח הגדול, שישודר הערב (יום ג').
פיני גולדשטיין, מנכ"ל הרשת, מסביר כי "מלכתחילה היה מדובר בקמפיין לתקופה מוגבלת. לאור התגובות הרבות והשיח הציבורי, החלטנו להגביל את השידור בטלוויזיה לפעם אחת בלבד. המשך הקמפיין המתכונן יתמקד בפרסומים אחרים העוסקים בחדשנות המוצרית, המגוון לצעירים והערך הצרכני".
עם היוודע דבר ליהוקה של שולה זקן לפרסומת החלה הביקורת הרבה בציבור הרחב וכן בענף הפרסום שבו התרעמו רבים על הנזק התדמיתי שפרסומת שכזו עלולה לייצר כלפי התחום. חלקם הגדירו אותה כמהלך "זול, לא מוסרי, לא אחראי וגורם בצדק לשנאה כלפי תחום הפרסום". מנגד היו מי שחשבו שהפרסומת היא מהלך קריאייטיבי יוצא מן הכלל כדוגמת הפרסומאי אילון זרמון.
- 21.מאור 17/06/2015 23:15הגב לתגובה זומהילדים מגבעת נפוליאון. שחקן ענקקק!
- 20.יהודה 16/06/2015 22:51הגב לתגובה זושאין ספק שבדבר אחד יהושע הצליח.ביצירת באאז תקשורתי.שולה זקן כפריזנטורית, 2 כתבות.שולה זקן מגיבה, כתבה נוספת.עוקצים ובורחים, כתבה נוספת הפרסומת המדוברת.
- 19.דניאל שמוקלי 16/06/2015 21:33הגב לתגובה זוחבל שזה הקאמבק שלו למדיה
- 18.מגיב ל״אני״ 16/06/2015 21:07הגב לתגובה זואם זה מה שאת או אתה חושב או חושבת ואת או אתה עובדים בתחום הפרסום כדאי שתחפשו תחום אחר כי זה ממש לא המקום בשביל אנשים כמוכם פרסום זה לא אומר שקרים פרסום זה לא עבודה בעיניים פרסום זה לא דאחקות פרסום זה גם לא פרזנטורים בלבד פרסום זה דבר יותר רציני ממה שאת או אתה חושבים שהוא והוא תחום למקצוענים כל היתר לא מחזיקים בו מעמד כי הם לא מקצוענים
- 17.11 16/06/2015 20:57הגב לתגובה זומאיה קרמן – שאת יושבת עכשיו וקוראת את הטוקבקים, ומעבר לחשיפה שהמשרד קיבל, נסי להתעמק רגע במה ששולה זקן ואולמרט עשו. מדובר בגזל ושוחד ודרדור של הערכים של המדינה. בהיותי בן אדם חד ממדי גם אני לא התעמקתי ככ במקרה אבל מכיוון שאת, או החבר'ה המסכנים של הקריאייטיב החלטתם להחצין את שולה, אולי כדאי שתקראי את מעלליה. ואז תיכנסי לחדר של הילדים שלך (במידה ויש), תיסתכלי עליהם ותשאלי את עצמך האם זו המדינה והערכים שאת הולכת להנחיל להם – כי תיהי בטוחה שזה מגיע לשם. ההתדרדרות של אהדה בציבור מתמצעת לאורך שנים והרף יורד. בדיוק כמו שהשעשועונים של אברי וארז הפכו לאח הגדול והגיל יורד והערכים יורדים. נסי לחשוב על זה ולצאת מהמגניבות וההיתממות. יש לך ולחברה שהביאה אותך השפעה ישירה על זה. אולי הדברים יחלחלו ועוד עשור תיזכרי שיהיה מאוחר מדי.
- 16.אני 16/06/2015 16:46הגב לתגובה זואתם האנשים הכי עלובים שיש בביצת הפרסום ואני לא מדבר כאן על יוצרי הפרסומת של אורבן אני מדבר על כל אחד ואחד כאן שמתייפייף לו באמירות של "אוי, אוי, זה נורא נתנו לשולה לפרסם רהיטים". אוי!!!!? תתעוררו כולכם מהשנ"צ שלכם, אתם עובדים בתעשייה שמוכרת בגדי ים, משקאות, חטיפים שמציגים ילדות כאובייקטים מיניים כי סקס מוכר, אופנה ומשקפיים דרך דוגמניות על - כן, כדאי לך לקנות את המשקפיים של הסופר מודל, בואו נפחיד קצת עם צרות כדי שתקנו קצת ביטוח חיים באריזה יפה וסלבס, בואי תקני קצת בושם ותרחי כמו ההיא שמשחקת בהולוויד.. ו- כן, ילדה חמודה החיים שלך יראו כמו פח אם לא יהיו לך הבגדים האלו הנעליים המדהימות, הבגד ים, הגוף הזה, החיים האלה שאין לך וכדאי שתקני משהו כי הצמדנו לפרסומת מוסיקה שאת אוהבת כי אנחנו אנשי קראטיב ואנחנו הבאנו לך את הרעיון הכי מדהים וארזנו לך אותו במהלך דיגיטלי פורץ דרך אנחנו עפים על עצמנו פייייייייייייייייייייי, תתעוררו תעשו חשבון נפש עם עצמכם, מה אתם מוכרים? אתם משקרים לעצמכם! חיים במוסר כפול שמתחבא מאחורי מנפולציות זולות.
- פרסומאי לשעבר 17/06/2015 10:16הגב לתגובה זונכון שעולם הפרסום הוא עולם די דוחה ולכן אני כבר מזמן לא שם. אבל אפילו למאפיה יש גבולות ולכן ראוי שגם עולם הפרסום יציב לעצמו גבולות. נכון שבעולם הזה יש הרבה מניפולציות וסקס שמוכר ועוד ועוד אבל לקחת עבריין מורשע ולהפוך אותו לכוכב זו חציית גבולות בוטה. ולכן העלוב זה אתה ולא כל מי שהתבטא כאן
- אני אדיוט שרמי הכתיב לו הכל (ל"ת)לא חייבים להתייחס 16/06/2015 17:20הגב לתגובה זו
- 15.אני אהבתי (ל"ת)אני 16/06/2015 16:05הגב לתגובה זו
- 14.מישהו מהענף שעבד שם 16/06/2015 15:19הגב לתגובה זוהבנו, הבחירה לא מדהימה, יוצרת אנטגוניזם וכד' אבל היי, בואו ניכנס לפרופורציות: כל המתייפייפים פה לא בדיוק חסידי אומות עולם - מפרסמים סיגריות, חברות ביטוח סחטניות, מכוניות יוקרה לנשים שאין להם שקל... תרגיעו כבר.
- 13.צופה 16/06/2015 14:59הגב לתגובה זומי אנשי המקצוע האומללים אשר ידם במעל? לפרסם ולהוקיע מקצועית. כמנהל שיווק אשמח לדעת עם מי לא לעבוד לעולם יותר
- 12.המשרד הדוחה ביותר בארץ! אין להם אלוהים מלבד הכסף! (ל"ת)מבפנים 16/06/2015 14:56הגב לתגובה זו
- 11.פרסומת באמצע פרסומת זה חדש (ל"ת)נועם 16/06/2015 14:26הגב לתגובה זו
- 10.אין הגדרה טובה יותר למשרד הסחלה הזה (ל"ת)עוקצים ובורחים 16/06/2015 14:21הגב לתגובה זו
- 9.בושה לנו שחברה כזו חושבת שניקנה מוצר שלה (ל"ת)ירון 16/06/2015 14:03הגב לתגובה זו
- 8.מתאים לפח הגדול (ל"ת)גיחי 16/06/2015 13:55הגב לתגובה זו
- 7.גיא מ. 16/06/2015 13:35הגב לתגובה זוהכורסא שיושב עליה השוטר קטנה ולא נוחה ... הדלת של המזנון דקה כמו דיקט ... הכל נראה זול, לא איכותי, והעיצוב של הרהיטים מיושן ומכוער. נראה לי שהתלהבו מזה שהצליחו לשכנע את שולה זקן לככב בפרסומת (מניסיון עבר, היא משתכנעת בקלות לעשות המון דברים) ולא הקפידו לצלם את הסחורה בצורה מושכת. ולאיזה נתח שוק פונה הפרסומת ? אסירים משוחררים במצוקה כלכלית ? זה הקהל שאתם מפרגנים לעצמכם ? שיהיה לאורבן המון בהצלחה. אני חושב שהמשרד פרסום פישל בענק. מרב גימיק לא רואים את המוצר.
- 6.תשקלו שנית (ל"ת)פעם אחת יותר מדי 16/06/2015 13:29הגב לתגובה זו
- 5.יהודה 16/06/2015 13:01הגב לתגובה זואין דין ואין דיין... רשע וטוב לו...לא יאומן לאן מגיעים...
- 4.לרמי 16/06/2015 12:44הגב לתגובה זוחלשששששש. זו מהפכת הקריאטיב ביהושע? יותר סלטה.
- רן 16/06/2015 12:55הגב לתגובה זוביהושע אין שום מהפכה בשום תחום. כל הקיום של המקום הזה תלוי בזה שאין מהפכות. הכל יציב ומשעמם. זה מה שלקוחות אוהבים...
- 3.חיים 16/06/2015 12:43הגב לתגובה זונכון, לא רמת משחק מדהימה, אבל בהחלט סבירה למי שכל לימודיה במשחק מסתכמים ב-7 חודשים בסדנת הדרמה של נווה תרצה. חבל שלא נתנו לה להשלים כמה שנות לימוד במקום.
- 2.אולמרט 16/06/2015 12:33הגב לתגובה זוטקסט משעשע עד מצחיק ממש. משחק מעולה של שולה (טוב, האמת שלא מפתיע) ובכלל קליל, משעשע ולא לוקח את עצמו ברצינות.
- 1.גיא 16/06/2015 12:06הגב לתגובה זועזבו את שולה זקן וכל הבלגאן המוצדק סביבה. הפרסומת הזאת ממש ממש ממש ממש גרועה! תסריט טיפשי, משחק איום ונורא, עריכה גרועה, קריינות עלובה, לוגו מכוער. איכס