משפחות מהחיים. בנק דיסקונט
צילום: יח"צ

העידן שאחרי קטורזה ומודי: דיסקונט יצא בקמפיין 'משפחות מהחיים' ללא פרזנטורים

קטורזה ומודי בר און OUT - אנשים אמיתיים IN. בנק דיסקונט ויהושע TBWA מציגים את השפה החדשה לאחר שנה של עבודה מאומצת
משה בנימין | (3)

ישראל קטורזה ומודי בר און, הפרזנטורים והסלבס שליוו את קמפיין בנק דיסקונט בשנים האחרונות לא נצפו בברייק הפרסומות כבר חודשים רבים, כמו גם המותג שאותו ייצגו. אתמול, לאחר כשנה של עבודה העלה הבנק סרט פרסומת שהציג את השפה הקריאייטיבית העדכנית והאסטרטגיה החדשה, כאשר הדבר המרכזי שבולט לעין הוא סוף עידן הפרזנטורים הנוצצים ומעבר לסגנון הכמעט דוקו וחשוף של 'אנשים אמיתיים' או כפי שמגדירים זאת בבנק - 'משפחות מהחיים'.   הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA מתעד עשרות משפחות ישראליות המשתפות את הציבור הרחב באורח חייהן לרבות האתגרים והקשיים בדרך. בדיסקונט מסבירים, כי לצורך בניית הקמפיין בוצעה בחודשים האחרונים עבודת שטח, במסגרתה רואיינו עשרות משפחות ישראליות. במהלך התקופה נבחרו משפחות ישראליות ממגזרים, קהלים ואזורים שונים בארץ, בשלבי חיים שונים, שתיעדו את עצמן במשך תקופה, כאשר הבנק שותף לתהליך התיעוד.

 

טלי קידר, ראש אגף השיווק בבנק דיסקונט: "אנחנו ממשיכים את מהלך "דיסקונט למשפחה" שהושק לפני כשנתיים והפך את התא המשפחתי הקיים לקבוצה פיננסית שזוכה להטבות ייחודיות, ומשיקים שפה תקשורתית חדשה אשר מציגה "משפחות מהחיים". הפנים החדשות של הבנק הם אנשים אמיתיים, מכל חלקי הפסיפס הישראלי, עם צרכים אמיתיים אשר יוצרים שפה תקשורתית המתאימה לבנק ולערכי האנושיות, האכפתיות וההקשבה שהוא מייצג.

עליית הקמפיין לאוויר מלווה באתר ייעודי ממותג המקדם את הפעילות ומזמין משפחות נוספות להצטרף. כמו כן, הפעילות מלווה בערוץ היוטיוב הממותג של בנק דיסקונט. 

מאיה קרמן, סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע TBWA: "זהו מהלך מרתק שמביא את תפיסת הפרסום החדש. אני גאה להיות חלק ממהלך שנותן במה לקהלים ולאותנטיות שאנחנו לא רגילים לראות בפרסומות. זהו אחד הפרוייקטים החשובים בתפיסת המצויינות הקראטיבית שאנו מובילים ביהושע".

קרדיטים משנה למנכ"ל ומנהל מדיה: נבו כרמי, סמנכ"ל קריאייטיב: מיה קרמן, קופירייטר: שחר קיקוס, ארט: איגור קרבצוב, סמנכ"ל לקוחות: רעיה אריאל - גלעדי, סמנכ"ל אסטרטגיה: סופי מלניק, סופרוויזר: מיכאל להמן, מדיה פלנר: ליהיא ברונר, חברת הפקה: מולה הפקות, במאי: אוהב פלאנץ, ליהוק: מורן מרציאנו, כתיבת מוסיקה: עופר מאירי.

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    לקאן. חסר תוכן (ל"ת)
    נראה כמו סרט הגשה 23/06/2015 16:50
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נראה מעניין. גברת קרמן סחתיין (ל"ת)
    נדב 23/06/2015 15:04
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    צ'רבי 23/06/2015 12:52
    הגב לתגובה זו
    כי התוכן משעמם רצח. וחמור מכך - מישהו באמת יעבור בנק בגלל זה? אין ספק שלא. עד שדיסקונט לא יביאו מוצרים טובים לאנשים, עד שדיסקונט לא ישפר את יכולותיו הטכנולוגיות שנשארו הרחק מאחורי שני הבנקים הגדולים - יהושע ימשיכו לדבר על מצויינות קריאייטיבית ועוד כל מיני מילים גדולות שלא משכיחות מאיתנו מה קרה לכל מנהל קריאייטיב טוב שהיה שם..