
צילום: יח"צ
ראה כבר הכל: גדי שמשון, מחלוצי האינטרנט, מקים סוכנות לשיווק תוכן
פעם הוא ערך את אייס, וגם את נענע ואת וואלה. אז עכשיו אנחנו מפרגנים לשמשון, שגייס את יגאל כהן ושוקי גלילי, לטובת מיזם התוכן החדש
גדי שמשון הקים השבוע סוכנות לשיווק תוכן חדשה בניהולו בשם אלף אלף דיגיטל. בצוות ההנהלה של הסוכנות חברים יגאל כהן, מנכ"ל חברת לינקס מחקר ואסטרטגיה לתובנות עסקיות, ושוקי גלילי, איש SEO ותוכן ותיק.
שמשון הוא מחלוצי האינטרנט בישראל. בעברו עיתונאי, עורך ואיש קולנוע. הוא הקים את מגזין התוכן הראשון בעברית, היה העורך הראשון של וואלה, של נענע וגם של אתר אייס, היה חבר בדירקטוריון תפוז אנשים, ושימש ספק תוכן ל-orange time של פרטנר. כמו כן הוא מרצה, יועץ ומנהל דיגיטל.
"אנו מציעים שירותי אסטרטגיית תוכן, יצירת תוכן, הקמת ותפעול של זירות תוכן מורכבות, שיווק התוכן בשיטות מגוונות ושימוש מושכל בנתונים הנאגרים לצרכי re-targeting ובנייה של קהילות משתמשים", מסר שמשון. "זיהינו חלל בשוק הישראלי: מחד, לא מעט פעמים מייצרים תכנים בדרך הזולה ביותר האפשרית, במיוחד במדיה החברתית שהפכה לרעש לבן של ממתקים מהירים חסרי ערך תזונתי. מאידך, כל עולם השיווק מבוסס הנתונים משתמש גם הוא בתכנים אולם מאחר והם אינם מיועדים לספק באמת ערך מוסף לגולש או לתרום לחיזוק המותג, ההשקעה בהם פחותה עוד יותר. אם התוכן הוא באמת המלך, הגיע הזמן להלביש אותו כראוי".
- 2.גוגי 25/06/2015 11:53הגב לתגובה זוקשקני
- 1.בשעה טובה! (ל"ת)שש 24/06/2015 16:24הגב לתגובה זו