גדעון עמיחי אוסף עוד לקוח: יטפל בתקציב הדיוטי פרי לצד הביילינים, גליקמן ו-i&m

עמיחי ממשיך להגדיל את מחזור ההכנסות של הסניף התל אביבי של NO NO NO YES. לאחר תקציב פולקסוואגן הוא מקבל לידיו תקציב של כ-2 מיליון שקל עבור קמפיין חדש לדיוטי פרי
 | 
telegram
(7)

למי שטרם הבין את העניין - גדעון עמיחי חזר לשוק הישראלי וממשיך למגנט אליו לקוחות נוספים. לאחר שצירף לשורותיו את תקציב הפרסום של פולקסוואגן מקבוצת צ'מפיון שטופל באדלר חומסקי - עמיחי מצליח להכניס רגל למערך הפרסום של הדיוטי פרי שנכון להיום כבר מקבלים שירותי פרסום מ-3 גופים שונים.

לאייס נודע כי הסניף הישראלי של סוכנות הפרסום NO NO NO YES אותה הקים עמיחי לפני כשנתיים בניו יורק, והוקם לאחרונה בתל אביב קיבל לידיו תקציב בגובה של כ-2 מיליון שקלים מידי הדיוטי פרי לצורך קמפיין חדש שיעלה בקרוב לרגל סיום השיפוצים של חנות הדגל בנתב"ג.

תקציב הפרסום של הדיוטי פרי מטופל בשנים האחרונות על ידי משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, הביילינים וסוכנות הדיגיטל i&m. הסניף התל אביבי של עמיחי גובש בחודשים האחרונים וצוות העובדים שגויס מבוסס על פרסומאים שעבדו עימו בעבר, כאשר עמיחי עצמו נמצא על קו ישראל-ניו יורק.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

תגובות לכתבה(7):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אין על גדעון עמיחי .. גאון
    אחד מהתחום 01/07/2015 13:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גדעון עמיחי ידוע בעבודותיו הטובות ביותר בתחום הפרסום .. יש לו המון ידע בפרסום וידע בעיצוב . רעיונאי שנון ביותר . אני אוהב את עבודותיו מאוד .
    סגור
  • 6.
    בשורה אחת עם "הביילינים" - אכן כבוד גדול! (ל"ת)
    יוסי 01/07/2015 11:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    הישג
    גיא 01/07/2015 11:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין לי ספק שגדעון יעיף משם את גליקמן והביילינים וישאר עם כל התקציב פרט לדיגיטל שיטופל ב-I&M. כל התגובות הקודמות אופייניות לשוק הפרסום הישראלי המגעיל. ועוד דבר אחד - אפשר לוותר על היחסי ציבור המטופשים של הסניף בניו יורק... לא הצליח ניו יורק. הבנו. אפשר להתקדם.
    סגור
  • 4.
    NO NO NO NO NO
    רותי מהדיוטי 30/06/2015 18:46
    הגב לתגובה זו
    9 0
    ו- NO, אבל אני בטוחה שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר שם נותן עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור
  • 3.
    יש לי רעיון לקמפיין
    שי 30/06/2015 18:43
    הגב לתגובה זו
    8 3
    "The shopping" ואז רוני שניידר, הקופירייטר בקרדיטים, יכתוב טקסט רגשני על חופש, על חלומות, על הגשמה, על פיצוי. קמפיין המשך: "The flight"
    סגור
  • טען עוד
  • 2.
    גם אני פה רק בשביל הטוקבקים (ל"ת)
    כן, כן... 30/06/2015 18:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    וואו מדהים ממש איזה השג
    יורם 30/06/2015 17:58
    הגב לתגובה זו
    6 2
    את הדיוטי פרי?בניו יורק העיר עצרה את נשימתה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות