כמה קל להיות מאושר: פרפל אינטראקטיב תנהל את תקציב הסושיאל של קניוני עזריאלי
פרפל אינטראקטיב, סוכנות הפרסום המתמחה בתחומי הדיגיטל והרשתות החברתיות, פותחת את המחצית השניה של 2015 עם רכש חדש בגזרת הלקוחות: קבוצת קניוני עזריאלי. במסגרת הפעילות תרחיב החברה את מחלקת הסושיאל שלה ותנהל את פעילות הפייסבוק של 14 מקניוני קבוצת עזריאלי בפריסה ארצית, ביניהם: קניון אילון, קניון עזריאלי גבעתיים, קניון עזריאלי הנגב, קניון קרית אתא, קניון מודיעין ועוד.
יואב מאור, מנהל תחום הסושיאל בפרפל וממייסדי החברה אמר לאייס: "במשך שנים ניהלנו פעילויות תוכן דיגיטליות בתחום הריטייל, מוצרי הצריכה, האופנה, הקניונים והבילויים - אך אין ספק שקבוצת עזריאלי היא השחקן החזק והמוכר בישראל בתחום ובמותג שמרגש מאוד לעבוד איתו. אין לי ספק שמגוון הקניונים, המותגים והפעילויות של קבוצת עזריאלי, יחד עם הניסיון הדיגיטלי והחשיבה הקריאייטיבית של צוות התוכן בפרפל, יובילו לתוצאות שעוד נשמע עליהן".
רן רולניצקי, מנהל הדיגיטל של קבוצת הקניונים: "קבוצת קניוני עזריאלי עברה לאחרונה שינוי גדול בכל הנוגע לתפיסת הדיגיטל, לרבות הרשות החברתיות. פרפל היא אחת מהחברות הטובות ביותר בענף ואני מאמין שביחד איתם ננהל את הפעילות בצורה הטובה והאפקטיבית ביותר עבור כל קניון ועבור הקבוצה ככלל".
בתוך כך, בספטמבר הקרוב תרשום פרפל ציון דרך משמעותי עבורה כשתציין 5 שנות פעילות. החברה נמצאת כיום בבעלותם של אורי מנדי, אור כצנלסון ויואב מאור. פרט לקבוצת הקניונים נמנים על לקוחות החברה eBay ישראל, PayPal, יורוקום פנסוניק, חברת התרופות כצט, חברת "יעקבי" ועוד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.סחטיין יואב!אודי 08/07/2015 15:29הגב לתגובה זו7 1יואב אחד האנשים המוכשרים בתחום.סגור