מצעד הפרסומות של אייס לא נכנע לבינוניות!!! הקמפיינים של השבוע דווקא כן

השבוע מרכין 'המצעד' ראש לזכרן שכל כל אותן פרסומות שכבר לא ממש עובדות, ומחפש בנרות אחר קמפיין מקורי. HELP
 | 
telegram
(2)

אולי זו הנסיגה של מרקורי, או סושי מקולקול, אך משהו עבר על עולם הפרסום בשבוע החולף. קבלנו לא מעט קמפיינים חדשים משעממים ובעיקר מרגישים ממוחזרים! אז האם בתוך ים ה-More of the same הצלחנו למצוא קמפיין למקום הראשון? האמת  שכן, ויש לו טעם נוסטלגי.

נ.ב
המצעד של אייס מברך את הזוכים בטקס האפי ומצפה להתייעצות גם בשנה הבאה.

 ?

כותרת ראשית

- כל הכותרות

קרדיטים: 
תסריט והגשה: ליאור נאור
תסריט: ארז גרינבוים
יועץ תוכן: משה בנימין
צילום ועריכה: גילי מייזלר
עורכת תוכן: עדי ברזילי
עיצוב: לילך צור
אריזה: אביבית רושה
מנהלת פיתוח עסקי: יעל שפריר
עורך ראשי: אלכסנדר כץ

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סוף סוף מישהו קצת בועט
    אהבתי 10/07/2015 09:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בתעשיה לא צנועה שמאוננת על עצמה.
    סגור
  • 1.
    מפתיע
    בני 09/07/2015 14:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האמת שכל שבוע מופתע מחדש.. מרגיש מאוד מקצועי ולא מתייפיף לתעשיה . והמשקה המוגזם - מומלץ חחח
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות