זה המחיר? פרסומת מקאן לאיקאה בגמר תחרות הפרסום CRESTA AWARDS בניו יורק
בדיוק כמו בשנה שעברה תחרות הפרסום הניו יורקית CRESTA AWARDS מאירה פנים לאנשי מקאן תל אביב. משרד הפרסום העפיל לשלב הגמר של התחרות, בקטגוריית ה-TV/CINEMA/ONLINE FILM והוא היחיד שעשה זאת מישראל.
סדרת הפרסומות שהביאה את מקאן לשלב הפייליסטים היא קמפיין "זה המחיר?" שנעשה ב-2014 עבור איקאה ישראל. בסדרת סרטוני הפרסומת (שגם זכתה בפרס בחודש שעבר בתחרות הקקטוס המקומית) מוצגים מעצבי הבית של איקאה כשהם מתארים את תהליך העבודה והעיצוב שמלווה את עבודתם, עד שהם נתקלים במחיר הנמוך של המוצר אותו עיצבו ומגיבים בכעס, זעם וקללות. המילה הראשונה שיוצאת להם מהפה, שנשמעת כמו קללה בשוודית, משמשת לבסוף כשם המוצר.
בשנה שעברה זכה מקאן תל אביב בארד עבור הקמפיין ל-yes, עם 2 סרטים: האחד לשירות ה-Multiroom של החברה והשני הוא "yes Emotions" עבור ערוץ yes oh. על הקמפיין לאיקאה חתומים סמנכ"ל הקריאייטיב סיגל עבודי, הקופירייטרים אודי אביטל ועידן קרביץ והארט כפיר פרץ, סמנכ"ל הלקוחות בן מוסקל, הסופרוויזרית רותם לזר-ליבר והבמאי יונתן גורפינקל.
CRESTA כוללת 12 קטגוריות והעבודות המוגשות נבחנות על פי 2 קריטריונים: מקוריות הרעיון ויכולת ההוצאה לפועל - הביצוע. השנה מתמודדים בה עבודות מ-52 מדינות מסביב לעולם. מתוכן, 30 מדינות בלבד הגיעו לשלב הפיינליסטים שכולל 264 עבודות שנבחנו על ידי למעלה מ-100 אנשי קריאייטיב בכירים.
פרט לקטגוריית הדיגיטל, השיפוט במקדים לתחרות בכל הקטגוריות נערך במקביל ב-8 ערים בעולם: אנטוורפן, בנגקוק, בוסטון, בודפשט, דיסלדורף, הלסינקי, מונטריאול ושטוקהולם. הליך השיפוט של עבודות הגמר ייערך בחודשים אוגוסט-ספטמבר על ידי פאנל שיפוט בינלאומי שכולל 86 מנהלי קריאייטיב, בכירים מעולם הקולנוע, גרפיקה ואינטראקטיב מ-44 מדינות. בראש הפאנל עומד עמי חסן, יו"ר Perfect Fools and hasan & partners הפועלת בהלסינקי, סטוקהולם ואמסטרדם. חסן, מאנשי הפרסום הידועים באירופה הוא בן למשפחה יהודית מפינלנד שייסד את רשת הפרסום ב-1991.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.מצורפות הוראות הרכבה לתחרות?אינגבר קאמפרד 09/07/2015 19:55הגב לתגובה זו3 0כי אני בטוח שרק טוב יצא מהפרס הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם באמת נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.סגור
-
וואי איך חרשת על המשפט הזהנעמי 12/07/2015 08:34הגב לתגובה זו1 0בכל תגובה לכל כתבה על כל דבר שעשה כל משרד באתר הזהסגור
-
תודה ששמת לבמגיבון 12/07/2015 19:26הגב לתגובה זו0 0ואני בטוח שרק טוב יצא מזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם באמת נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.סגור
-
1.תחרות פחתחרות פח 09/07/2015 14:31הגב לתגובה זו1 2לא חכמה גדולה לקחת קמפיין חביב ולשלוח לתחרות בדיחה בשביל כותרת באייס.סגור