ארומה תל אביב יוצאת במהלך מיתוג מחדש - Awesome זכו בתקציב
תקציב המיתוג והעיצוב של ארומה תל אביב עובר לסוכנות המיתוג והפרסום Awesome Tel Aviv. בסיום מכרז שנערך בין מספר סוכנויות מיתוג, זכתה Awesome בתקציב ותהיה אחראית על מיתוג מחדש של הרשת ופיתוח שפה תקשורתית ופרסומית חדשה.
ארומה תל אביב, הנמצאת בבעלות גולן עינת, מונה למעלה מ-30 סניפים הפרושים ברחבי תל אביב, ביניהם סניף רוטשילד שנפתח לאחרונה ומיועד להיות סניף הדגל של הרשת.
עדי לביא, מנהלת השיווק של הרשת: "ארומה בתל אביב היא רשת בצמיחה שדואגת תמיד להישאר מעודכנת ולספק ללקוחותיה את החוויה הטובה ביותר. כחלק מהרצון לחדש ולרענן ועל מנת להתחבר לקו העיצובי החדש של הסניפים החלטנו לטפל בשפה הגרפית של כלל האלמנטים הפונים אל הלקוח. אני שמחה על הבחירה ב-Awesome שהציגו לנו עבודה מרשימה ביותר. מדובר בחברים מוכשרים שיהיו השותפים שלנו לדרך החדשה שהרשת יוצאת אליה".
מעין פרוינד, מנכ"ל Awesome תל אביב: "ארומה בתל אביב היא בדיוק מסוג המותגים שאנחנו אוהבים. מדובר במותג צעיר, בולט, שנותן ללקוחות שלו חוויה שהיא גם כיפית וגם מאוד איכותית. אנחנו מאוד שמחים על הצטרפותה של ארומה בתל אביב אל לקוחות הסוכנות ובטוחים שביחד נמשיך לצמוח ולהפוך את ארומה לawesome אפילו יותר".
Awesome תל אביב, הוקמה ב-2011 על ידי מעין פרוינד ויואב גתי וכיום מועסקים בה 14 עובדים. הסוכנות מתמחה ביצירת מותגים בזירות דיגיטליות ומסורתיות לחברות ומיזמים ובמתן פתרונות קריאיטיביים ללקוחותיה בכל המדיות. בין לקוחות הסוכנות נמנים HOODIES, מפעל הפיס, URBANICA, טבע, HULYO, ויולה גרופ, Cellopark, Gett, דיזנהאוז ועוד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
6.תגובה 5 אתה אמיתי מה נסגרצילי וגילי 15/07/2015 02:22הגב לתגובה זו0 0זה גאג כזה שאתה צוחק על אנשים?סגור
-
5.זה טוב זה Awesomeהפוך על הפוך 14/07/2015 18:23הגב לתגובה זו4 0ואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.סגור
-
4.מזל טוב כל הכבודguy 14/07/2015 17:33הגב לתגובה זו1 0עושים אחלה עבודהסגור
-
3.כנראה שהיא לא כזאת מצליחה...לדנה 14/07/2015 12:59הגב לתגובה זו5 0זאת ארומה ת״א לא ישראל. והאמת אני חושב שדווקא הבחירה למתג מחדש מדוייקת כי המותג מרגיש שחוק והשפה שחוקה, אבל לדעתי אין לה הרבה סיכוי לרשת הזאת בתל אביב, מהסיבה שיש כ״כ הרבה אופציות הרבה יותר טובות, ורק מלהסתכל על הסביבה שלי שאני יחסית מייצג חתך גדול באוכלוסיה התל אביבית, לא נכנסים לארומה, ארומה זה לאנשים שבאים לביקור בת״א או פרלמנטים של זקנים סטייל ארומה בלונדון מיניסטור... אוסום עושים עבודה לא רעה אבל לדעתי הם טרנדים מדי ולא יודעים לייצר מותג חזק, העבודה בטוח תהיה יפה אבל שוב, כנראה שלא תחזיק.סגור
-
2.פרוינד אתה תותחאחת ממקאן 14/07/2015 12:40הגב לתגובה זו2 0תמיד הייתסגור
- טען עוד
-
1.למה???דנה 14/07/2015 12:05הגב לתגובה זו1 0למה למתג מחדש רשת מצליחה עם מותג חזק מאוד? אני לקוחה של ארומה עוד מהסניף הראשון בירושלים, ולעניות דעתי, השפה התקשורתית מאוד חזקה, המסרים מאד חדים, ברורים ויפים. למה להחליף סוס מנצח? אני שואלת מסקרנות. בהצלחהסגור
-
את מתבלבלת בין ארומה ישראל וארומה ת"אלדנה 14/07/2015 13:49הגב לתגובה זו1 0שתי הרשתות משתמשות בשפות שיווקיות שונות לחלוטין. מה שראית בירושלים זה לא מה שראית בת"אסגור
-
תודה על התשובה. מה ההבדל בין הארומות מבחינת מיתוג? (ל"ת)דנה 15/07/2015 12:15הגב לתגובה זו1 0סגור