ארומה תל אביב יוצאת במהלך מיתוג מחדש - Awesome זכו בתקציב

בסיום מכרז שנערך בין מספר סוכנויות מיתוג, זכתה Awesome בתקציב ותהיה אחראית על מיתוג מחדש של הרשת ופיתוח שפה תקשורתית ופרסומית חדשה
 | 
telegram
(8)

תקציב המיתוג והעיצוב של ארומה תל אביב עובר לסוכנות המיתוג והפרסום Awesome Tel Aviv. בסיום מכרז שנערך בין מספר סוכנויות מיתוג, זכתה Awesome בתקציב ותהיה אחראית על מיתוג מחדש של הרשת ופיתוח שפה תקשורתית ופרסומית חדשה.

ארומה תל אביב, הנמצאת בבעלות גולן עינת, מונה למעלה מ-30 סניפים הפרושים ברחבי תל אביב, ביניהם סניף רוטשילד שנפתח לאחרונה ומיועד להיות סניף הדגל של הרשת. 

עדי לביא, מנהלת השיווק של הרשת: "ארומה בתל אביב היא רשת בצמיחה שדואגת תמיד להישאר מעודכנת ולספק ללקוחותיה את החוויה הטובה ביותר. כחלק מהרצון לחדש ולרענן ועל מנת להתחבר לקו העיצובי החדש של הסניפים החלטנו לטפל בשפה הגרפית של כלל האלמנטים הפונים אל הלקוח. אני שמחה על הבחירה ב-Awesome שהציגו לנו עבודה מרשימה ביותר. מדובר בחברים מוכשרים שיהיו השותפים שלנו לדרך החדשה שהרשת יוצאת אליה".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

מעין פרוינד, מנכ"ל Awesome תל אביב: "ארומה בתל אביב היא בדיוק מסוג המותגים שאנחנו אוהבים. מדובר במותג צעיר, בולט, שנותן ללקוחות שלו חוויה שהיא גם כיפית וגם מאוד איכותית. אנחנו מאוד שמחים על הצטרפותה של ארומה בתל אביב אל לקוחות הסוכנות ובטוחים שביחד נמשיך לצמוח ולהפוך את ארומה לawesome אפילו יותר".

Awesome תל אביב, הוקמה ב-2011 על ידי מעין פרוינד ויואב גתי וכיום מועסקים בה 14 עובדים. הסוכנות מתמחה ביצירת מותגים בזירות דיגיטליות ומסורתיות לחברות ומיזמים ובמתן פתרונות קריאיטיביים ללקוחותיה בכל המדיות. בין לקוחות הסוכנות נמנים HOODIES, מפעל הפיס, URBANICA, טבע, HULYO, ויולה גרופ, Cellopark, Gett, דיזנהאוז ועוד.

תגובות לכתבה(8):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    תגובה 5 אתה אמיתי מה נסגר
    צילי וגילי 15/07/2015 02:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה גאג כזה שאתה צוחק על אנשים?
    סגור
  • 5.
    זה טוב זה Awesome
    הפוך על הפוך 14/07/2015 18:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ואני בטוח שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור
  • 4.
    מזל טוב כל הכבוד
    guy 14/07/2015 17:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עושים אחלה עבודה
    סגור
  • 3.
    כנראה שהיא לא כזאת מצליחה...
    לדנה 14/07/2015 12:59
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זאת ארומה ת״א לא ישראל. והאמת אני חושב שדווקא הבחירה למתג מחדש מדוייקת כי המותג מרגיש שחוק והשפה שחוקה, אבל לדעתי אין לה הרבה סיכוי לרשת הזאת בתל אביב, מהסיבה שיש כ״כ הרבה אופציות הרבה יותר טובות, ורק מלהסתכל על הסביבה שלי שאני יחסית מייצג חתך גדול באוכלוסיה התל אביבית, לא נכנסים לארומה, ארומה זה לאנשים שבאים לביקור בת״א או פרלמנטים של זקנים סטייל ארומה בלונדון מיניסטור... אוסום עושים עבודה לא רעה אבל לדעתי הם טרנדים מדי ולא יודעים לייצר מותג חזק, העבודה בטוח תהיה יפה אבל שוב, כנראה שלא תחזיק.
    סגור
  • 2.
    פרוינד אתה תותח
    אחת ממקאן 14/07/2015 12:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תמיד היית
    סגור
  • טען עוד
  • 1.
    למה???
    דנה 14/07/2015 12:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה למתג מחדש רשת מצליחה עם מותג חזק מאוד? אני לקוחה של ארומה עוד מהסניף הראשון בירושלים, ולעניות דעתי, השפה התקשורתית מאוד חזקה, המסרים מאד חדים, ברורים ויפים. למה להחליף סוס מנצח? אני שואלת מסקרנות. בהצלחה
    סגור
  • את מתבלבלת בין ארומה ישראל וארומה ת"א
    לדנה 14/07/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שתי הרשתות משתמשות בשפות שיווקיות שונות לחלוטין. מה שראית בירושלים זה לא מה שראית בת"א
    סגור
  • תודה על התשובה. מה ההבדל בין הארומות מבחינת מיתוג? (ל"ת)
    דנה 15/07/2015 12:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות