חוזרים לארץ: סוכנות הקריאייטיב Bolds Creative פותחת סניף גם בת"א

הסוכנות בבעלות רוני מיטל ורונית סיחון, תעניק ייעוץ ושרותי פיתוח מותג, ובאמצעות חברה-בת תעסוק גם בהשמה וגיוס עובדים בענף הקריאייטיב המקומי
 | 
telegram

5 שנים לאחר שהקימה בניו יורק את סוכנות בולדס קריאייטיב, רוני מיטל חוזרת לישראל ופותחת סניף בתל אביב. יחד עם שותפתה, אשת הקריאייטיב רונית סיחון, תעניק בולדס קריאייטיב שירותי מיתוג, ליווי, עיצוב וניהול מותגים לחברות שפועלות בישראל, לרבות סקירה וניתוח של הסביבה השיווקית, בניית מותג, עיצוב ממשקים, חידוד מסרים ובניית חשיפה באמצעי המדיה השונים.

סוכנות בולדס הוקמה ב-2010 בניו יורק. מאז היא מעניקה שירותי קריאייטיב תוך התמחות בפיתוח חווית מותג, ליווי המותג ועוד, מאונליין לאוף-ליין. החברה מלווה כיום ללקוחות מבית לוריאל כגון לנקום, קילס, בודי שופ, וכן קבוצת זארה ישראל בדגש על חברות מתחומי האופנה והלייפסטייל, קמעונאות וטכנולוגיה. הסוכנות הניו יורקית מעסיקה למעלה מ-50 עובדים ובעלת מאגר של כ-200 פרילאנסרים.

במקביל לפתיחת הסניף החדש בישראל, השיקו מיטל וסיחון את Bolds Talent, חברה בת שתתמקד בגיוס והשמת עובדי קריאייטיב בארגונים כגון משרדי פרסום, חברות דיגיטל ואינטראקטיב, חברות מוצר ואינטראקטיב, חברות מוצר חברות קריאייטיב פנים ארגוניות מכל הסוגים ועוד. זאת, במטרה לסייע לעובדים מוכשרים בענף לזהות ולהציג כראוי כישורים ויכולות, ולהגיע למיצוי מקסימלי של הפוטנציאל שלהם, בהתבסס על שיטה מתודולוגית שנשאבה מניו יורק. בין לקוחות החברה נמנים Klogic open אסם ועוד.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

מיטל (32) היא בעלת תואר ראשון בעיצוב חנויות/חלונות ראווה ועיצוב אריזות-FIT- Fashion Institute of Technology NYC. לפני הקמת הסוכנות היא עבדה בלוריאל. סיחון (34) היא בוגרת תקשורת חזותית בבצלאל ושל אוניברסיטת Rhode Island School of Design. עבדה כעשור במיתוג ועיצוב ממשקים ואף שימשה כארט דירקטורית וכמעצבת לסרטים בהוליווד.

אתר החברה: www.boldscreative.com

משרד יחסי הציבור של דדי בן מנחם ינהל את מערך יחסי הציבור של החברה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות