הזיכיון בישראל של Millward Brown עובר משילוב ל-TNS
קנטאר, זרוע המחקר של קבוצת WPP מרכזת את פעילויותיה בישראל בידי גוף אחד. המהלך נועד להגדיל את נתח השוק של החברה שאחראית בין היתר לסקר TGI. בסוף אוקטובר יפוג תוקף הזיכיון בין שילוב ל-Millward Brown והוא יעבור ל-TNSף אחת הזרועות של קנטאר.
שירות אייס span > a > | 
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה