
נואשים לדם חדש: HOOLIGANS אורבים לקופירייטרים ברחבי הרשת
בסוכנות הקריאייטיב HOOLIGANS זקוקים לקופירייטרים, נואשות. אבל גם ייאוש דורש קצת סטייל ובהתאם הסוכנות יצאה בקמפיין דרושים מאסיבי שלא עולה באתרים ישראליים ומטורגט לאתרי הפרסום, הדיגיטל והטכנולוגיה המובילים בעולם - שם הם אורבים למי שעשוי להיות העובד הבא שלהם ומשתדל להיות מעודכן במה שקורה בעולם.
בין האתרים שבהם עלה הקמפיין: ADWEEK, CO-CREATE, Digitalbuzz, Mashable. הפעילות מבוססת על מערכת ה-GDN של גוגל - Google Display Network. מערכת שבה השימוש השכיח הוא טרגוט לפי גיל, מין, תחומי עניין וכו'. ב-HOOLIGANS עשו בה שימוש ייחודי עם טרגוט ספציפי. הקמפיין מוצג אך ורק באתרים נבחרים שטורגטו שאליהם מגיעים קופירייטרים מביני עניין וחובבי השראה. בבאנר שמופיע באתרים נכתב: "קופירייטר, בא לפה הרבה? אם כן, אנחנו חושקים בך. BECOME A HOOLIGAN".
בנוסף, הקמפיין עלה גם ב-YouTube שם טורגטו זוכי פסטיבל קאן לפרסום 2015 (וגם הזוכים הבולטים משנים קודמות) עם באנר video overlay שמיועד, גם הוא, לקופירייטרים ישראליים. בכל סרט כזה שפתוח לפרסומות, מופיע הבאנר של HOOLIGANS.
בסוכנות הקריאייטיב מסבירים שמדובר ב"מהלך סופר-פשוט ובעלות של פחות ממודעת דרושים אחת או קידום בפייסבוק, שבינתיים קיבלנו עליו מספר מפתיע של תגובות מצד אנשי קריאייטיב שהופתעו להיתקל בו (וכן, גם קו"ח)".
- 1.קטן וחכם (ל"ת)שאפו 22/07/2015 10:20הגב לתגובה זו