לאחר 3 שנים עם זרמון DDB: אוניברסיטת תל אביב מוציאה את תקציב הדיגיטל למכרז

בין תנאי הסף של האוניברסיטה: לפחות 15 עובדים שכירים במשרד המתמודד לא כולל פרילנסרים, שעוסקים בפרסום בדיגיטל. כמו כן נדרש נסיון ב-3 השנים האחרונות סניהול תקציב עבור 3 לקוחות לפחות בהיקף עבודה של לפחות 800 אלף שקל
 | 
telegram
(4)

בתום 3 שנים שבהן נוהל תקציב הדיגיטל של אוניברסיטת תל אביב על ידי משרד הפרסום זרמון DDB - יוצאת האוניברסיטה במכרז פומבי חדש לניהול התקציב ל-5 השנים הקרובות (בהתקשרות לשנה עם אופציות הארכה).

על פי נתוני האוניברסיטה תקציב הפרסום שלה בדיגיטל עמד בשנת 2014 על 1.5 מיליון שקלים. ב-3 השנים שבהן עבדה בצמוד לזרמון DDB, ייצרה האוניברסיטה מספר מהלכים דיגיטליים בדגש על נוכחות ערה ברשתות החברתיות, אתר בתשתית דרופל המותאם גם למובייל, טיפוח ערוץ היוטיוב, הפקת סרטונים מדעיים וסרטונים למועמדים ללימודים, השקת מיניסייט סלולרי ליום פתוח ועוד.

במכרז שאותו פרסמה האוניברסיטה היא מדגישה כי מרבית הקמפיינים עולים בתקופת ההרשמה, בחודשים ינואר יוני. בתקופה זו ייתכנו כ-15 קמפיינים שיעלו במקביל ובו זמנית וידרשו מענה זריז של המחלקות במשרד הפרסום: ניהול לקוח, אסטרטגיה, קריאייטיב ומדיה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בין תנאי הסף של המכרז דורשת האוניברסיטה כי ב-12 החודשים שקדמו למועד הגשת ההצעות, המשרד התמודד העסיק ומעסיק גם במועד ההגשה, לפחות 15 עובדים שכירים, לא כולל פרילנסרים, שעוסקים בעיקר בפרסום באינטרנט, דיגיטל, וכוללים בעלי תפקידים כגון: לפחות 2 אנשי תוכן. נדרש שכל אחד מהם מתחזק לפחות עמוד פייסבוק אחד במשך יותר משנה או שרק אחד מהם מתחזק לפחות שני עמודי פייסבוק במשך יותר משנה, לפחות 3 אנשי קריאייטיב, לפחות ארט דיירקטור אחד ולפחות קופירייטר אחד.

עוד בדרישות כח האדם של האוניברסיטה - לפחות 4 אנשי ניהול לקוח, לפחות מנהל לקוח אחד ולפחות תקציבאי אחד, שלפחות שניים מהם הינם בעלי ניסיון של למעלה מ-18 חודשים בתחום המדיה בדיגיטל. בנוסף לכך דורשת האוניברסיטה כי המשרד יהיה בעל מחלקת מדיה פנימית שכוללת עובד שמתמחה בתחום המדיה עם לפחות נסיון של 18 חודשים לפחות בתחום הדיגיטל ולפחות מנהל אסטרטגיה אחד.

ברמת מחזורי העבודה דורשת האוניברסיטה כי המשרדים המתמודדים יעמדו בתנאי סף של שירותי פירסום באינטרנט עבור לפחות 3 לקוחות בשנים 2013, 2014, ו-2015 עד למועד הגשת ההצעות כאשר היקף העבודה עם כל לקוח היה לפחות 800,000 שקלים לא כולל מע"מ. 

תגובות לכתבה(4):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פח של מכרז
    זוועה של לקוח 23/07/2015 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלום כסף, ימבה עבודה, לא החלטיים, מחזיקים מעצמם איזה תקציב יוקרה עלק. מי שיש לו קצת שכל לא יתקרב!
    סגור
  • 3.
    הלקוח הכי סיוט שעבדתי מולו
    ציפי 23/07/2015 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    15 קמפיינים? תנסו 40 עם כל היחידות הקטנות והנוראיות שמחליטות שבא להן קמפיין להביא לידים ואומרים להם שחבל על הכסף ובכל זאת מתעקשים ואז מאשימים את המשרד בעבודה לא טובה.... ואלון מנהל הדיגיטל שם וצוות פחי האשפה שלו... ס-י-ו-ט!!! מה גם שזה תפור - הם פנו לכמה משרדים אז אין מה לגשת חברים.
    סגור
  • 2.
    שווה להשתתףבמכרז?
    משרד קטן 22/07/2015 18:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי אני חושב שרק טוב יצא מחיבור כזה. זה יכול להיות win win קלאסי. האוניברסיטה מחליפה משרדים כמו גרביים וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים תואר בסופו של דבר.
    סגור
  • 1.
    מכרז תפור
    למי תפרו את המכרז? 22/07/2015 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה זה בענף הזה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות