
צילום: יח"צ
אפילו אשטון קוצ'ר התרגש מסופרפארם: הפרסומת הישראלית המצליחה אי פעם
למעלה מ-3.5 מיליון צפיות, חשיפה באתרי הפרסום הנחשבים בעולם, מייל מפרגן מבכירי פובליסיס העולמית ותוצאות יפות ברצפת המכירה בסניפים. אנשי באומן וסופר פארם מסכמים את השבוע המטורף של הפרסומת הישראלית המצליחה אי פעם במונחי חשיפה
Posted by Ashton Kutcher on Friday, July 31, 2015
בדירוג ה-Viral Video Chart רשימת הפרסומות הויראליות ביותר בעולם היא דורגה בשיאה במקום ה-13, ונכון לכתיבת שורות אלה היא במקום ה-26 עם 5,923 שיתופים בשבוע האחרון. נתון נוסף שנחשב לחשוב לא פחות וכזה שמעיד על העניין שהפרסומת מצליחה לייצר בקרב הצופים הוא זמן הצפייה הממוצע שעומד על 2:05 דקות מתוך סרט של 3 דקות.
לדברי יוסי לובטון: "רצינו לבוא ממקום אחר וזו פעם ראשונה שמישהו מאתגר את ג'ילט. בפרסום של העולם החדש יש מעטפת שלמה, במקביל לפרסום המסורתי כדוגמת הטלוויזיה, ויחד זה מביא לתוצאות פנומנליות. זה מטורף, זה גדול וזה מול אחד המותגים הגדולים בעולם". לובטון מסכם ואומר: "בעיניי זו והכחה נוספת לכך שתוכן הופך לחשוב ביותר בפרסום, אין לזה נוסחה מדויקת אבל תוכן טוב יכול להגיע רחוק יותר מכל פרסומת טובה".