סופר פארם. הפנים החדשות של Mook
צילום: יח"צ

אפילו אשטון קוצ'ר התרגש מסופרפארם: הפרסומת הישראלית המצליחה אי פעם

למעלה מ-3.5 מיליון צפיות, חשיפה באתרי הפרסום הנחשבים בעולם, מייל מפרגן מבכירי פובליסיס העולמית ותוצאות יפות ברצפת המכירה בסניפים. אנשי באומן וסופר פארם מסכמים את השבוע המטורף של הפרסומת הישראלית המצליחה אי פעם במונחי חשיפה
משה בנימין | (11)

Posted by Ashton Kutcher on Friday, July 31, 2015

בדירוג ה-Viral Video Chart רשימת הפרסומות הויראליות ביותר בעולם היא דורגה בשיאה במקום ה-13, ונכון לכתיבת שורות אלה היא במקום ה-26 עם 5,923 שיתופים בשבוע האחרון. נתון נוסף שנחשב לחשוב לא פחות וכזה שמעיד על העניין שהפרסומת מצליחה לייצר בקרב הצופים הוא זמן הצפייה הממוצע שעומד על 2:05 דקות מתוך סרט של 3 דקות.

לדברי יוסי לובטון: "רצינו לבוא ממקום אחר וזו פעם ראשונה שמישהו מאתגר את ג'ילט. בפרסום של העולם החדש יש מעטפת שלמה, במקביל לפרסום המסורתי כדוגמת הטלוויזיה, ויחד זה מביא לתוצאות פנומנליות. זה מטורף, זה גדול וזה מול אחד המותגים הגדולים בעולם". לובטון מסכם ואומר: "בעיניי זו והכחה נוספת לכך שתוכן הופך לחשוב ביותר בפרסום, אין לזה נוסחה מדויקת אבל תוכן טוב יכול להגיע רחוק יותר מכל פרסומת טובה".

  

הטלגרם שלנו - תכנים בלעדיים ויחודיים

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    המתמטיקאי 19/08/2015 12:17
    הגב לתגובה זו
    אם סופר פארם היו מוכרים רק סכיני לייף אפשר היה לומר שכל סכין שני הוא של לייף. היות וכולנו בחרנו במקצוע שהוא לא ריאלי בוא ונעשה את זה ביחד: סופר פארם מוכרים 50% מהסכינים בארץ, כלומר 1/2 ובעקבות הקמפיין 1/3 מהמכירות הם של לייף, בהבנת נקרא פשוטה שזה משהו שאנחנו אמורים להיות טובים בו) מדובר על 1/2*1/3 שזה שווה 1/6. יותר טוב מהמצב הראשוני לפיו כל סכין תשיעית היא לא של ג'ילט אבל עדיין לא חצי מהמכירות. יום טוב
  • 10.
    מעניין שלא מדברים על תגובת P&G שנמנים עם לקוחות באומן (ל"ת)
    ניגוד אינטרסים? 09/08/2015 13:14
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    נעמי 08/08/2015 20:49
    הגב לתגובה זו
    בכל המוצרים שהתנסתי של לייף התאכזבתי קשות. האיכות ירודה ומצדיקה את המחיר הזול. לא שווה לחסוך שקל ולהתעצבן בבית, גם אם זה לחסוך 10 שקל לא קונה לייף יותר גם המותג הפרטי של שופרסל דוחה לעומת המוצרים המקוריים גם טלפון סיני לא מתקרב לאייפון 3 דקות פרסומת ארוכה, אם היו עושים 2 דקות כולם היו מספיקים לראות את המותג בסוף
  • 8.
    הקטע הוא שהרוב המוחלט של התגובות היו נגד הגילוח - FAIL (ל"ת)
    פרצופה 05/08/2015 15:08
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    שווה להעלות לטלויזיה לכל 3 הדקות (ל"ת)
    גרין 03/08/2015 10:42
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אוהב את באומן 03/08/2015 09:35
    הגב לתגובה זו
    מפרגן לויראליות, אבל זה לא יותר מחביב. יש לכם דברים יותר טובים לעשות עליהם יח״צ
  • 5.
    אייל 03/08/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
    וגם הפרסומת, עם כל היותה סרטון מרגש, לא ממש עשתה את העבודה אם עד עכשיו לא זכרתי מה היא מפרסמת....
  • 4.
    נמרוד 03/08/2015 00:10
    הגב לתגובה זו
    על היח"צ המונפץ ביותר אי פעם
  • 3.
    הפרסומות האחרות של סופר פארם הן יצירת עילית בפרסום (ל"ת)
    כל הכבוד!!! 02/08/2015 22:43
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יאיר זיסר, ההוגה והכותב. לא לשכוח (ל"ת)
    דני 02/08/2015 22:02
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ג׳זס 02/08/2015 20:22
    הגב לתגובה זו
    שעשה איל גיא היה הרבה יותר ויראלי ג׳סט סייניג
telegram