מקבץ התקציבים של אייס: מי פתח מעולה את אוגוסט, ומי יעבוד עם מונטיפיורי

פסטיבל חוצות היוצר, חמי-געש, בייבי סטאר וכרם מונטיפיורי הם רק חלק מהתקציבים שהחליפו ידיים. השבוע במדור: מרום תקשורת, goodnews, אריאלה טסלר ודדי בן מנחם
 | 
telegram

*** את החודש התחילו במרום תקשורת עם 6 תקציבים חדשים: היח"צ של חגיגות ה-40 לפסטיבל חוצות היוצר; אירועי 'הקהל' של החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי; מרחצאות וספא חמי-געש; קבוצת טובול קרמיקה; מוצרי הטיפוח ובוטיק SEPHIRA במלון וולדורף אסטוריה; ואתר האלכוהול PANECO.COM.

טל מרום-מלובץ, הבעלים ומנכ"ל מרום תקשורת, מסרה כי "המשרד צבר ניסיון רב והתמחות מעמיקה בנושאי התרבות, תיירות וצרכנות והלקוחות החדשים משתלבים היטב עם הלקוחות הקיימים". 

*** משרד היח"צ goodnews בבעלות רותם שדה יטפל ברשת הדיסקאונט למוצרי תינוקות בייבי סטאר. הרשת שמציעה מגוון של מוצרי תינוקות מהגיל הרך עד גיל 3, מונה 4 סניפים בבארות יצחק, ברמת גן, בראשון לציון ובקניון רננים ברעננה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

*** משרד תקשורת שיווקית ויחסי ציבור של אריאלה טסלר קיבל את ניהול יחסי הציבור של יקב כרם מונטיפיורי. מדובר על יקב בוטיק שבבעלות ארנון גבע ומשפחת מונטיפיורי, והוא מציע 6 סוגי יינות. משרדה של טסלר עוסק במתן שירותי יחסי ציבור ותקשורת שיווקית, ליווי וייעוץ שיווקי ותקשורתי לחברות ישראליות במגוון רחב של תחומים.

*** משרד דדי בן מנחם תקשורת ויחסי ציבור יטפל ב-Galooli - קבוצה ישראלית המתמחה בפיתוח פתרונות חכמים לשליטה מרחוק על ציי רכב ואתרי סלולר, בשווקים בינ"ל. החברה נוסדה ב-2009  על ידי רונן בראל ואיתמר מולצ'דסקי, מעסיקה כ-100 עובדים, ויש לה כעת כ-4,000 לקוחות עסקיים ב-30 מדינות

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות