אגאדיר
צילום: יח"צ

Two65 של גבי אטל ורן ברקו מתחילה לעבוד: יוצאת בקמפיין לאגאדיר יחד עם 'מו אנד אר'

אגאדיר שנוהגת לצאת בקמפיינים שאינם בלב הקונצנזוס יוצאת בקמפיין קיץ תחת הכותרת RICH TASTE. החברה תעלה בקמפיין חוצות בתל אביב ש-10% ממנו יהיה על טהרת השפה הצרפתית במטרה להגיע לקהל היעד של התיירים מצרפת
משה בנימין | (15)

מספר שבועות לאחר שסיים את דרכו בזניט מדיה לאחר יותר מעשור - חברת הקריאייטיב מדיה שבבעלותו של גבי אטל ושותפו רן ברקו - Two65 - יוצאת לדרך בקמפיין הגדול הראשון למותג ההמבורגרים אגאדיר. על הקריאייטיב הופקדה חברת המיתוג מו אנד אר בבעלות משה מוגרבי וקרן ארנלדס

אגאדיר שנוהגת לצאת בקמפיינים שאינם בלב הקונצנזוס יוצאת בקמפיין קיץ תחת הכותרת RICH TASTE. הקמפיין נועד לקדם את ארוחת המבורגר הפרימיום מבשר וואגיו באגאדיר. Two65 של ברקו ואטל תרמה את תרומתה בגזרת הקריאייטיב מדיה עם שילוט חוצות שכולו על טהרת הצרפתים כדי לכבוש את קהל התיירים הצרפתי ששוטף את רחובות תל אביב בקיץ. כ-10% מהפוסטרים הופקו בשפה הצרפתית וימוקמו בתל אביב ברחוב בן יהודה, בוגרשוב, נווה צדק והמלונות בעיר על גבי מתקני החוצות של חברת JCDecaux

גבי אטל, Two65: "בחודש אוגוסט ישנם כ-50,000 צרפתים בישראל, רובם נופשים בתל אביב, על כן הכיתוב בצרפתית של הקמפיין יבלוט בין כל שלטי החוצות בעברית ויצור עניין מיוחד בדגש על הקריאייטיב המשובח של הקמפיין".

 

ססיליה סיון מנהלת השיווק של אגאדיר: "אין ספק שאגאדיר דואגת תמיד לחדש ולהישאר הראשונה בתחומה. בימים אלה אנו משיקים את קמפיין הקיץ הבולט והקריאייטיבי שלנו. מדובר בקמפיין שנון אשר יצור טעם של עוד בדיוק כמו הארוחות המלאות טעם עשיר ויוקרתי והבשר האיכותי שלנו".

 

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 15.
    איתן 21/08/2015 14:17
    הגב לתגובה זו
    הייתי אומר שבדרום ת"א אפילו 100 ש"ח לחצי שעה גמישה. בלי נשיקות.
  • 14.
    אלכס 09/08/2015 15:12
    הגב לתגובה זו
    https://www.youtube.com/watch?v=P3dQ2N7Op8w
  • 13.
    המבורגר 07/08/2015 17:25
    הגב לתגובה זו
    אגאדיר באמת היו עושים פרסומות קצת אחרות ונועזות אבל הפרסומת (?) הזו היא פשוט לא מספיק טובה. אמנם אנחנו מדברים עליה כמובן - ויגיד המשרד שכמובן זו הייתה המטרה - אבל היא לא נועזת, לא באמת בוטה וגם ברמת האסטרטגייה עושה רושם שמשהו ניסה לשחזר את הנוסחה המוצלחת של גולסטאר מלפני חודש.
  • 12.
    רק שאלה 06/08/2015 15:33
    הגב לתגובה זו
    הוא לא נסגר יחד עם נקסט אין?
  • 11.
    דוחה ולא קרייאיטיבי. הכי עלוב שיש. (ל"ת)
    מיצי 06/08/2015 13:59
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    מצחיק רצח (ל"ת)
    גדולללללללללללללל!!! 06/08/2015 13:08
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    ב 85 ש"ח מזמינים איזו שיפתונית שתענג את כולם! (ל"ת)
    דן 06/08/2015 11:25
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    המבורגרי 06/08/2015 00:16
    הגב לתגובה זו
    זה מהלך מנצח. אין בארץ דברים ב- Level הזה. זו אבולוציה טבעית של מותג, שמעלה את הרף לשאר השחקנים בקטגוריה. אין דברים כאלה יותר, חוץ מאיפה שיש.
  • 7.
    מיצי 05/08/2015 22:02
    הגב לתגובה זו
    במילה אחת : דוחה !! אני לא מזמינה אצלהם יותר! חבל היה טעים...
  • 6.
    שמרית כוסטס 05/08/2015 20:07
    הגב לתגובה זו
    ג. אטל חזק בפרסומות נוטפות סקס. יאללה תחדש כבר. הבנו את קמפיין הכוס שלך ודומיו. תראה לנו שאתה יודע גם דברים אחרים
  • 5.
    פרסומאי מעולם הפרסום 05/08/2015 19:48
    הגב לתגובה זו
    אגאדיר איבדו לפני כמה שנים את הקמפיינים המגניבים שעשו. מה הקטע פה?
  • 4.
    מה זה החרא הזה?! (ל"ת)
    דבר המבקר 05/08/2015 18:50
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    הפרסום בצרפתית גדול (ל"ת)
    פיליפ 05/08/2015 18:47
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יואוו אדיר יעשה רעש (ל"ת)
    רונית 05/08/2015 18:16
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ענק (ל"ת)
    סיוון 05/08/2015 18:15
    הגב לתגובה זו