אחרי ההצלחה המסחררת: הנה הפארודיה המעולה של דני קמושביץ על סרטון הגילוח
ההצלחה הוויראלית המטורפת של פרסומת סכיני הגילוח של life - הפנים החדשות שלי לא חומקת מהפארודיה המתבקשת, במה שעשוי אפילו להאדיר אותה עוד יותר. כזכור בפרסומת המקורית מאחוריה עומד משרד הפרסום באומן בר ריבנאי התגלח לראשונה, לאחר 14 שנה, אדם בשם "מוק" והתגובות המרגשות של משפחתו הקרובה הפכו לסנסציה בינלאומית שזכתה לסיקור נרחב.
ענף הפרסום המקומי בישראל לא שונה מהמקבילים שלו בעולם. התחרות, היריבות ו"קנאת הפין הקריאייטיבית" היא חומר הבעירה הטוב ביותר עבורו. בתגובה להצלחה המסחררת של באומן וסופרפארם החליט דני קמושביץ, קופירייטר במשרד הפרסום אדלר חומסקי, להציג את גרסתו האלטרנטיבית לסרטון המצליח. תקראו לזה קנאה, אבל קמושביץ עושה את זה כל כך מצחיק וחינני שאנחנו בטוחים שגם החבר'ה בבאומן נהנו מהספין האוף האלגנטי.
מה קורה בסרטון? האלטרנטיבה של קמושביץ, שמקריא את אותו הטקסט מהסרטון המקורי של סופרפארם ומוריד אף הוא את הזקן תפתיע אתכם. הסרטון צולם במשרדי אדלר חומסקי וניתן לראות שעובדי המשרד משתפים פעולה עם קמושביץ ודי מבסוטים מהבדיחה הטובה. עזרה בצילום לקמושביץ - סילביה פיצ'חדזה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
7.ההעתקת הפירסום מגילוח רפי נלסון עם סכיני גילוח "בונד" (ל"ת)אחד שזוכר 08/08/2015 08:50הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.בד"כ קמושביץ מצחיקגולן א. 07/08/2015 20:22הגב לתגובה זו0 0בתור אחד שעוקב אחריו ואחרי הגגים שלו ונהנה בד"כ,דני אכזבת)-: היי הייל בלה בלה.גיחגחתי יותר בסרטון הרכבת כשהרחת את הביתשחי.סגור
-
5.חיכיתי.. חיכיתי.. חיכית.. מתי אמורים לצחוק...? (ל"ת)יוסי ילד שלי מוצלח 07/08/2015 18:54הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.אם יש בגהינום בדיחות ככה הם נראותחסוי 07/08/2015 13:28הגב לתגובה זו0 0אחסוך במילים כי זה לא שווה את זה : עצוב ומדכא.סגור
-
3.הכל בסדר אתךאל תהיי מתוסכלת 06/08/2015 20:08הגב לתגובה זו0 0זה פשוט לא מצחיקסגור
- טען עוד
-
2.באמת שניסיתי לצחוקמתוסכלת 06/08/2015 17:57הגב לתגובה זו7 1ולא הצלחתי :( מה לא בסדר בי?סגור
-
1.אז אדלר הפכו לבית גידול לג'וניורים משועממים...אוקי 06/08/2015 17:09הגב לתגובה זו6 1מי נשאר שם בכלל?סגור
-
תשחרר את העוגן... (ל"ת)שוקי 06/08/2015 17:53הגב לתגובה זו0 0סגור
הנקראות ביותר
העמוד