הכתובת על הצג: משווקים תבינו, מובייל יכול וצריך להיות המסך היחיד שלכם
מה המסך הראשון שאתם רואים בבוקר? נכון, זה הסמארטפון שלכם. הבייבי הקטן אותו אתם שומרים הכי קרוב למיטה שרק אפשר, הוא זה שבדרך כלל אחראי על היקיצה הלא טבעית שלכם. ואז כבר בודקים עוד 2-3 דברים: הוואטסאפ, המיילים, הפייסבוק, החדשות...
מה המסך העיקרי שאתם רואים במהלך היום? אז רובנו מודים שהסמארטפון הוא המסך הראשון שאנו רואים בבוקר, ובואו נהיה כנים - גם המסך האחרון לפני השינה. עכשיו, מה קורה במהלך היום? לפני כחצי שנה פרסמו בלומברג את הנתון הבא: האמריקאי הממוצע מבלה יותר זמן בסמארטפון שלו מאשר בטלוויזיה. וכן, לפעמים אנחנו סתם מסתכלים בסמארטפון שלנו, בלי שהוא מצפצף או מצייץ. אנחנו פשוט מסתכלים לוודא שהוא עדיין שם. ער.
אם היה לכם ספק, הרי שהרגלי הצפיה של הילדים שלנו השתנו לפנינו: מחקר על ילדים ובני נוער באנגליה שהתפרסם לפני קצת פחות משנה מצא שיש הפחתה של השימוש בטלוויזיה ומנגד הגברה של השימוש בטאבלט או סמארטפון.
הכתובת על המסך הכתובת על מסך הסמארטפון שלנו ברורה: המובייל הוא המסך הראשון, וכל השאר - אחריו. קל להבין שזהו המצב היום, מצב שיהיה אף קיצוני יותר בעתיד. לכן, הקריאה היום למשווקים אומרת: "חברים, לא רק שהמובייל צריך להיות המסך הראשון מבחינתכם, לפעמים - הוא יכול וצריך להיות המסך היחיד שלכם".
מי דוחף את המהפיכה? שוב פעם אלו, millennials הmillennials - אותם צעירים חסרי סבלנות, המעונינים לבצע עכשיו את מה שהם רוצים, באופן הכי נוח ועם התכנים שהכי מתאימים להם, הם המנוע העוצמתי ביותר של הנייד כמסך יחיד. אנשי השיווק רואים לא רק את גודל קהל היעד, אלא גם את ההשפעה העצומה שלו על קהלי יעד נוספים - ולכן הם מקשיבים טוב מאוד למה שה-millennials מבקשים.
כשאני אומר עכשיו - אני מתכוון ע כ ש י ו תעשיית הפיננסים מוצאת יותר ויותר יתרונות בנייד שלנו. מעבר לכך שיש לו יכולות מופלאות של צילום, סריקה ושידור נתונים, הרי שהוא תמיד איתנו ותמיד און ליין. כשהלקוח החדש מבהיר שפירוש המילה "עכשיו" הוא "בשניה זו", הרי שהנייד הופך להיות הפלטפורמה ההכרחית עבור בנקים ומוסדות פיננסיים אחרים.
אם simple היווה דוגמה טובה לבנק אונליין, הרי שהיום כולם מדברים על bankmobile ש"ויתר" מראש על הערוץ האינטרנטי, ואפשר למצוא אותו רק בנייד. בארץ, אנו רואים פעילות נרחבת של הבנקים בשימוש באפליקציות לביצוע פעולות ייחודיות, אבל כולנו מחכים בעצם ל"בנק הנייד הראשון".
- חדשות 14 חזרה למקום השני; חתונה ממבט ראשון מובילה בפריים טיים
- חתונה ממבט ראשון ממשיכה להוביל בפריים טיים עם 21.4% צפייה
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
עגלה ביד אחת, סמארטפון ביד שניה הם מסתובבים בחנויות, אבל הסמארטפון לא מפסיק לעבוד. השוואת דגמים, יתרונות ומחירים הוא רק חלק מחווית הקנייה הניידת, שמתרחשת היום ממש למול המדפים שלנו. היום יש את mysupermaket.co.il, אבל תספרו עד שלוש ואפליקציה בנייד תייעץ לנו איפה לקנות, מה לקנות וגם תאפשר לנו לבצע את הקנייה עצמה. כל זה יקרה מול המדף או בבית.
Location location location בצורה מעודנת, אפליקציות ההטבות של כרטיסי האשראי, רומזות לנו על הטבות בסביבתנו. אבל זו רק ההתחלה. אם get taxi עוזרת לנו להשיג מונית, הרי שהאפליקציה הבאה, תזכיר לנו גם לשים את הדברים במכבסה לפני שאנחנו עולים על המונית, וגם תדאג שניקח את כוס הקפה שלנו מבית הקפה לפני שאנחנו יוצאים לעבודה.
Mobile only חיזרו לבסיס ובידקו מה קהל היעד שלכם מחפש כעת. האם יש בו הרבה millennials או שהוא מושפע מהם מאוד? האם השירות שלכם יכול להפוך להיות mobile only, והאם זה יהווה יתרון תחרותי משמעותי? חברות רבות בישראל שוקדות בימים אלו על אסטרטגיית המובייל שלהם, לא כגרסה לאסטרטגיה המובילה, אלא כאסטרטגיה מובילה בפני עצמה. נצלו את הימים האלה כדי לבדוק מסביב - האם יש מצב שגם אתם יכולים להיות mobile only?
- 5.נירו 11/08/2015 15:03הגב לתגובה זוחדל קשקשת ברשת
- 4.אבי זה באמת טיפה מיושן (ל"ת)דניאל 11/08/2015 08:17הגב לתגובה זו
- 3.המפקד 10/08/2015 19:48הגב לתגובה זוזו כתבה שקראתי לפני 5 שנים...
- 2.זו כתבה מ2008? (ל"ת)מכונת הזמן 10/08/2015 16:48הגב לתגובה זו
- 1.נאמן 10/08/2015 16:18הגב לתגובה זוהבחור פשוט ממחזר דברים זה לא יאמן