MyHeritage הישראלית מפרסמת ברחבי העולם - אבל בארץ לא כולם שמעו עליה
עשור לאחר שחברת MyHeritage הוקמה, יש לה ברחבי העולם כבר יותר מ-80 מיליון לקוחות רשומים. מדובר בחברת היי-טק ישראלית שהוקמה על ידי גלעד יפת, והיא פלטפורמה שמאפשרת למשתמשים לגלות ולשמר את ההיסטוריה המשפחתית שלהם,. מאז השקתה היא הפכה לבינ"ל ולאחת הגדולות ביותר בעולם בתחום מחקר השורשים.
לחברה מאגרי מידע עצומים הכוללים יותר מ-6 מיליארד רשומות ומסמכים היסטוריים, למשל מרשמי אוכלוסין, תעודות לידה, פטירה ונישואין ועוד. כיום רשומים כ-27 מיליון עצי משפחה והאתר תומך ופעיל בלא פחות מ-42 שפות. העבודה עם הלקוחות הם לא "זבנג וגמרנו", כך אומרים בחברה. לקוח מקבל את המידע שביקש, ובהמשך עשוי להתעדכן בגילויים חדשים של החברה, בזכות הגידול במאגרי המידע והתפתחות הטכנולוגית. במטרה להגדיל באופן עקבי את כמות המשתמשים ולהגיע לקהל הרחב, יצאה MyHeritage בסוף 2014 למסע פרסום טלוויזיוני נרחב ברחבי העולם. תוצאות הקמפיינים בהולנד ובנורווגיה הוכיחו את עצמם כמוצלחים מאד וכתוצאה מכך הרחיבה החברה את היקפי הקמפיין הטלוויזיוני למדינות נוספות ברחבי העולם, בהן בריטניה, גרמניה, פינלנד, שבדיה ודנמרק. החודש יעלה לאוויר הקמפיין הטלוויזיוני באוסטרליה והמטרה היא להמשיך ולהרחיב את מסע הפרסום הטלוויזיוני לשווקים נוספים שנבחנים בימים אלה. בסך הכל לחברה 8 קמפיינים פרסומיים ברחבי העולם בשנת 2015. הצוות הישראלי של MyHeritage יושב במשרדים באור יהודה ותל אביב, ויש לה עוד 2 סניפים בארה"ב, ומשרדים שפזורים ברחבי העולם. הצוות הישראלי עובד מול חברות פרסום ומדיה ברחבי העולם לטובת הקמפיינים הטלוויזיוניים הללו, במטרה להפיק את הקריאייטיב המתאים לכל שוק. בחברה אומרים כי בשל הגידול בהיקפי הפעילות שלה, היא מגייסת עובדים לצוות הפרסום בטלוויזיה, בעלי ניסיון ברכש מדיה טלוויזיונית וניתוח תוצאות קמפיינים. בחברה מסרבים להתייחס לתקציבי הפרסום שלה ברחבי העולם, אולם אפשר להניח שמדובר במיליוני דולרים בקמפיינים הטלוויזיוניים השונים ברחבי העולם. לדברי אנשיה, היא אחץ החברות הישראליות בעלות היקף הפעילות הגדול ביותר בשוק הפרסום הטלוויזיוני ברחבי העולם. ואולם, עד כה לא יצאה החברה בקמפיין מקומי בישראל. "יש לנו מערך שיווק ו-PR שוטף בישראל", מסביר רוס בלום, אנליסט פיתוח עסקי של MyHeritage, שלא שולל כי החברה תצא בקמפיין מעין זה בעתיד. לדבריו, "השוק הישראלי הוא קטן, אבל מאד מעניין – כי יש בישראל הרבה מאד עניין לחקור מה קרה לדורות שעברו, אם זה בגלל שאנחנו מדינת מהגרים, ניצולי שואה ועוד. בהרבה מדינות באירופה יכולים בני המשפחה לחקור את העבר שלהם מאות שנים אחרונה כי הם יושבים על אותה אדמה לאורך השנים. בישראל זה שונה".
- 3.טל 19/08/2015 13:05הגב לתגובה זוהמחירים יקרים בטירוף !!!
- 2.למי ניתן להעביר קורות חיים ? אשמח למייל. תודה (ל"ת)משהי 18/08/2015 11:30הגב לתגובה זו
- 1.נו, אז מה? (ל"ת)אלי 18/08/2015 01:39הגב לתגובה זו