
מברירת מחדל להחלטה סופית: תקציב הפרסום של מלונות דן יטופל במקאן תל אביב
3 חודשים לאחר הפיצוץ הגדול בין באומן בר ריבנאי לרשת מלונות דן - תקציב הפרסום של הרשת נוחת, סופית, במקאן תל אביב, לא מאהובי באומן בתקופה האחרונה, לאחר המחטף של נדב פרסמן. אתמול (יום א') הסתיים המכרז שכלל גם את JWT ישראל וגליקמן שמיר סמסונוב ובסופו הוחלט כי מקאן המנהל גם את רכש המדיה של החברה יטפל בתקציב הפרסום.
כזכור, לאחר 10 שנים של התקשרות ארוכה בין באומן למלונות דן, הגיעו היחסים לפיצוץ לאחר שמלונות דן החליטו לרכוש מדיה באמצעות יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן תל אביב ולא באמצעות חברת רכש המדיה של קבוצת פובליסיס - זניט מדיה. בזמנו הסבירו גורמים בסביבת באומן כי המשרד הוא זה שהראה למלונות דן את הדרך החוצה לאחר שהחליט לוותר על הריטיינר הקריאייטיבי בישאיר אותו ללא הקופון השמן שאמור להיגזר מהמדיה.
עם הפרידה מבאומן הועבר התקציב באופן מיידי למקאן על רקע המעבר לרכישת מדיה באמצעות יוניברסל. עם זאת, ברשת המלונות לא הסתפקו בברירת המחדל והחליטו לצאת בכל זאת למכרז שגם בסופו שזכה מקאן תל אביב. תקציב הפרסום של 'דן' צפוי לעמוד על כ-7 מיליון שקלים בשנה הקרובה. רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של רשת מלונות דן: "התרשמנו מהיכולת המקצועית והרעיונות של משרד מקאן ובחרנו בהם להוביל יחד אתנו את רשת מלונות דן להצלחות שיווקיות. אנו בטוחים שבמשותף נמשיך להוביל את ענף המלונאות בישראל שנים רבות". על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפרסום של מלונות דן על 11 מיליון שקל במחירי מחירון. בפועל מדובר בכ-5 מיליון שקלים. מבחינת תמהיל המדיה, חלק העיתונות הוא הגדול בתקציב ומהווה כ-50% ממנו, אחריו ניצבת הטלוויזיה עם הוצאה של כשליש ובמקום ה-3 האינטרנט שמהווה כ-10%.
- 1.עויירך דין 24/08/2015 16:29הגב לתגובה זואוציא צו מניעה. הם כפויי טובה והיו חשופים לסודות המסחריים שלי.