DDB אקדמי: תקציב הפרסום של מכללת תל חי עובר לאילון זרמון
בשנים האחרונות טופל התקציב לסירוגין על ידי JWT ישראל, GIN ו-SAMA ADV במגזר הערבי. התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים
משרד הפרסום זרמון DDB זכה בתקציב הפרסום של מכללת תל חי - כך נודע לאייס.
בשנים האחרונות טופל התקציב לסירוגין על ידי JWT ישראל, GIN ו-SAMA ADV וכן באופן עצמי על ידי המכללה. על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של המכללה עמד ב-2014 על כ-7.4 מיליון שקלים, במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-3 מיליון שקלים. על פי הערכות בשנה הקרובה צפוי התקציב לעמוד על היקף דומה.
בדומה לרוב המכללות והאוניברסיטאות בישראל, גם במכללת תל חי הדגש הוא על פעילות פרסום באינטרנט, מדיספליי ועד לפרפורמנס שגדל מדי שנה. יש להניח שזו גם הסיבה שהתקציב נחת לבסוף בידיו של זרמון שחיזק את יכולתיו בתחום בשנים האחרונות. על פי יפעת בקרת פרסום, 80%, נתח חסר תקדים מתוך תקציב הפרסום של מכללת תל חי הופנה לאינטרנט בשנת 2014. לעיותונות הופנו 11% מנתח הפרסום ולשילוט החוצו כ-8.5%.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.טרומפלדור בתגובה "אני חותך את היד" (ל"ת)מד מן 25/08/2015 16:55הגב לתגובה זו4 0סגור