אייס ברדיו ת"א: עוד כמה פרטים על אגאדיר, והקמפיין החדש של אסתי גינזבורג

כתב הפרסום משה בנימין סיפר לדפנה לוסטיג ורותם סלע על נתוני הגלישה באתרים של רשתות ההמבורגרים, לאחר הקמפיין הפרובוקטיבי, וקינח עם השת"פ של זרמון ואסתי
 | 
telegram

מה עשו אתרי האינטרנט של רשתות ההמבורגרים לאחר הקמפיין הפרסומי של רשת אגאדיר? משה בנימין, כתב הפרסום של אייס, סיפר בתכנית הבוקר של רדיו תל אביב לדפנה לוסטיג ורותם סלע, על נתוני הגלישות, ומי הרוויח מכל הפרשה. כמו כן הוא דיבר על שיתוף הפעולה המתסמן והחדש בין אילון זרמון לאסתי גינזבורג

 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות