אייס ברדיו ת"א: עוד כמה פרטים על אגאדיר, והקמפיין החדש של אסתי גינזבורג
כתב הפרסום משה בנימין סיפר לדפנה לוסטיג ורותם סלע על נתוני הגלישה באתרים של רשתות ההמבורגרים, לאחר הקמפיין הפרובוקטיבי, וקינח עם השת"פ של זרמון ואסתי
כתבי אייס span > a > | 
מה עשו אתרי האינטרנט של רשתות ההמבורגרים לאחר הקמפיין הפרסומי של רשת אגאדיר? משה בנימין, כתב הפרסום של אייס, סיפר בתכנית הבוקר של רדיו תל אביב לדפנה לוסטיג ורותם סלע, על נתוני הגלישות, ומי הרוויח מכל הפרשה. כמו כן הוא דיבר על שיתוף הפעולה המתסמן והחדש בין אילון זרמון לאסתי גינזבורג.
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה