IKEA עושה זאת שוב: צפו בפרסומת חדשה, מקסימה ומרעננת למותג הריהוט
מותג בינלאומי מצליח ואהוב עם שפה תקשורתית וקו קריאייטיבי מקורי ומרענן זה שילוב שקשה לנצח וזה בדיוק מה שיש ל-IKEA בידיים. מותג הריהוט השבדי עשה לעצמו שם עולמי לא רק בזכות ההצלחה בגזרת הריהוט, אלא גם בזכות הפרסומות המגוונות, הייחודיות וזוכות הפרסים שלו לאורך השנים.
פרסומת חדשה של הרשת (סניפי מלזיה, סינגפור, תאילנד) שעלתה השבוע לאוויר באמצעות משרד הפרסום BBH Asia Pacific לקידום מטבחי החברה בקולקציית 2016 - היא פנינת קסם של חשיבה נקייה ורעננה שמחוברת באופן מופתי לערכי החברה: קלילות, אסתטיות, נגישות ופרקטיות מעשית. תחת הכותרת של "מתכון למטבח טעים" הפרסומת מציגה תיאור של הכנת ארוחה שהמצרכים שלה הם כל מה שממנו מרכיבים מטבח ולבסוף יש מטבח על צלחת.
מי שהפרסומת של IKEA הזכירה לו משהו, לא טעה. לאחר שנואשנו מנסיונות להיזכר בסרטון, הגולשת סיון מזרחי ממשרד הפרסום פובליסיס ישראל הגיבה לנו בעמוד הפייסבוק של אייס ופתרה עבורנו את התעלומה. אומן הסטופ-מואשן PES שמאחוריו עשרות סרטים קצרים ופרסומות היה הראשון להציג את עולם הדימויים הזה והטכניקה בסרט Western Spaghetti, וללא ספק היווה השראה ישירה עבור IKEA - יש אפילו סצנות שחוזרות על עצמן, אחד לאחד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.בשוקאני 04/09/2015 13:51הגב לתגובה זו0 0מזהסגור