הקלטות הסודיות של עולם האופנה: קמפיין שחוגג על פרשת מירי רגב נפסל לשידור
רשת האופנה תמנון היא הראשונה לזהות את חומר הנפץ האיכותי שטמון בסיקור הנרחב של פרשת ההקלטות של מירי רגב שנחשפה בערוץ 10 בשבוע שעבר.
הרשת שמתמחה באופנה במחירים נמוכים הזדרזה להפיק קמפיין, מיד עם פרסום הקלטות של שרת התרבות ויועציה, שבנוי כאייטם חדשותי שחושף שיחה סודית מתוך מרתפי עולם האופנה. עם זאת, נכון לעכשיו, הקמפיין נתקל בהתנגדות מצד זכייניות הטלוויזיה שמונעות את שידורו בטענה כי הוא עשוי לבלבל את הצופים שעשוים לחשוב כי מדובר בתכנית תחקירים.
מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום של תמנון - JWT ישראל - שהציע את הרעיון לרשת האופנה מיד עם חשיפת הפרשה בערוץ 10 וקיבל אור ירוק. הרעיון המקורי היה לשדר אותו ביום שאחרי חשיפת שיחות הועידה של רגב עם יועציה אך זה נבלם, כאמור, על ידי הזכייניות שמבררות את העניין מול הרשות השנייה. הרעיון לקמפיין המהיר היה של סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד אסף כץ והמשנה למנכ"ל המשרד - יהב דרייזין.
קרדיטים: מנכ״ל: יורם דמבינסקי, משנה למנכ״ל: יהב דרייזין, סמנכ״ל קריאטיב: אסף כץ, סמנכ"ל אסטרטגיה: שמוליק קיטייניק, קופי: נועם קראוזה ונמרוד ירקוני, ניהול לקוח: שירלי אנגל ושרונה אילן, מנהלת הפקה: שרון בן דוד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
8.פתטי לחלוטין - הרעיון, הביצוע, והיח"צ העלוב (ל"ת)bb 07/09/2015 07:06הגב לתגובה זו0 1סגור
-
7.אין על תמנון!!!!! (ל"ת)דנה 06/09/2015 23:13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.תזמון מעולהאייל דביר 06/09/2015 22:56הגב לתגובה זו1 0חבל שלא התחיל כטיזרסגור
-
5.קטן חכם וטוב (ל"ת)גיל 06/09/2015 22:31הגב לתגובה זו1 0סגור
-
4.יש לי יש לי יש לי (ל"ת)ZZZZzzzzzz 06/09/2015 15:09הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
3.נייייס (ל"ת)ירון 06/09/2015 14:44הגב לתגובה זו2 0סגור
-
2.וידוע שהכל צריך להיות מצחיק בפרסום...לא אדוויק 06/09/2015 14:24הגב לתגובה זו1 0לא חס וחלילה: מתזומן, מפתיע, אחר, מטופש, הזוי או מילים אחרות שאתה לא מכיר מהמילון.סגור
-
1.זה עדיין תוצר עלוב ולא מצחיק (ל"ת)אדוויק 06/09/2015 13:46הגב לתגובה זו0 3סגור
-
דווקא אחלה עבודה - מהירה קלה, אקטואלית וטובה (ל"ת)טעות 06/09/2015 14:08הגב לתגובה זו2 0סגור