הקלטות הסודיות של עולם האופנה: קמפיין שחוגג על פרשת מירי רגב נפסל לשידור

קמפיין של 'תמנון' חושף לכאורה הקלטה סודית של שיחה על מחירי בגדים בעולם האופנה ומשתמש במשפטים שנאמרו על ידי השרה רגב בהקלטות שנחשפו בערוץ 10. הזכייניות מונעות עלייתו בטענה כי הוא עשוי לבלבל צופים שיחשבו שמדובר בתכנית תחקירים
 | 
telegram
(9)

רשת האופנה תמנון היא הראשונה לזהות את חומר הנפץ האיכותי שטמון בסיקור הנרחב של פרשת ההקלטות של מירי רגב שנחשפה בערוץ 10 בשבוע שעבר.

הרשת שמתמחה באופנה במחירים נמוכים הזדרזה להפיק קמפיין, מיד עם פרסום הקלטות של שרת התרבות ויועציה, שבנוי כאייטם חדשותי שחושף שיחה סודית מתוך מרתפי עולם האופנה. עם זאת, נכון לעכשיו, הקמפיין נתקל בהתנגדות מצד זכייניות הטלוויזיה שמונעות את שידורו בטענה כי הוא עשוי לבלבל את הצופים שעשוים לחשוב כי מדובר בתכנית תחקירים. 

 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום של תמנון - JWT ישראל - שהציע את הרעיון לרשת האופנה מיד עם חשיפת הפרשה בערוץ 10 וקיבל אור ירוק. הרעיון המקורי היה לשדר אותו ביום שאחרי חשיפת שיחות הועידה של רגב עם יועציה אך זה נבלם, כאמור, על ידי הזכייניות שמבררות את העניין מול הרשות השנייה. הרעיון לקמפיין המהיר היה של סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד אסף כץ והמשנה למנכ"ל המשרד - יהב דרייזין.


קרדיטים: מנכ״ל: יורם דמבינסקי, משנה למנכ״ל: יהב דרייזין, סמנכ״ל קריאטיב: אסף כץ, סמנכ"ל אסטרטגיה: שמוליק קיטייניק, קופי: נועם קראוזה ונמרוד ירקוני, ניהול לקוח: שירלי אנגל ושרונה אילן, מנהלת הפקה: שרון בן דוד.

תגובות לכתבה(9):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    פתטי לחלוטין - הרעיון, הביצוע, והיח"צ העלוב (ל"ת)
    bb 07/09/2015 07:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 7.
    אין על תמנון!!!!! (ל"ת)
    דנה 06/09/2015 23:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    תזמון מעולה
    אייל דביר 06/09/2015 22:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל שלא התחיל כטיזר
    סגור
  • 5.
    קטן חכם וטוב (ל"ת)
    גיל 06/09/2015 22:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    יש לי יש לי יש לי (ל"ת)
    ZZZZzzzzzz 06/09/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 3.
    נייייס (ל"ת)
    ירון 06/09/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    וידוע שהכל צריך להיות מצחיק בפרסום...
    לא אדוויק 06/09/2015 14:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא חס וחלילה: מתזומן, מפתיע, אחר, מטופש, הזוי או מילים אחרות שאתה לא מכיר מהמילון.
    סגור
  • 1.
    זה עדיין תוצר עלוב ולא מצחיק (ל"ת)
    אדוויק 06/09/2015 13:46
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • דווקא אחלה עבודה - מהירה קלה, אקטואלית וטובה (ל"ת)
    טעות 06/09/2015 14:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות