
צילום: יח"צ
הטיפה האחרונה מהלימון: לאחר נסיון גניבת האופנוע - עופר אבניר עולים בשילוט חדש
ממינוף למינוף. קבוצת עופר אבניר משתמשת בנסיון גניבת האופנוע לטובת קמפיין חוצות חדש תחת הכיתוב "אין צורך לשבור את הזכוכית"
קבוצת עופר אבניר סוחטת את הטיפות האחרונות מהלימון של הרכבת הקלה. מה שהתחיל בשלט על גשר מעריב, המשיך לתביעה מנת"ע על הטקסט בשלט (שטען לחסות של החברה על הפיצוץ), הצבת אופנוע באקוואריום זכוכית עם הכיתוב "לשבור במקרה חירום" ונסיון גניבה תמוה של האופנוע ממשיך כעת לשלט חוצות חדש עם הכיתוב "אין צורך לשבור את הזכוכית".
לזכות עופר אבניר, אדלר חומסקי, משרד הפרסום שעומד מאחורי המהלך ומשרד יחסי הציבור UNIK, ייאמר שקו ההומור העוקצני שלהם הצליח למשוך קמפיין חוצות מתגלגל, כשכל האירועים סביבו הם בונוס מייצר חשיפה.
גם אם לא מדובר במהלך הקריאייטיב הכי שנון בשנים האחרונות עדיין מדובר במותג האופנועים שקרא את המפה הכי נכון עבור הלקוח שלו, ומן הסתם החשיפה מדורגת גבוה יותר בסדר העדיפויות של הלקוח, מעל הקריאייטיב.