אינסטגרם הופכת לפלטפורמת פרסום: בזק כבר מוכנה עם הקמפיין הישראלי הראשון
עכשיו זה רשמי: פלטפורמת שיתוף התמונות המצליחה בעולם - אינסטגרם (בבעלות פייסבוק) השיקה הבוקר (יום ד') את פלטפורמת הפרסום שלה בכמה מדינות סביב העולם, לרבות ישראל. השירות יושק בהדרגה עד סוף החודש, אז יוכלו מפרסמים להשתמש במערכת המודעות של פייסבוק בכדי ליצור מודעות באינסטגרם.
מודעות אינסטגרם כיום יכולות למקד לקהלים על בסיס גיל, מין, מקום או תחומי עניין וכוללות לינקים לחיצים המאפשרים הפנייה לאתרים, הורדת אפליקציות ובעתיד גם אפשרות של קנייה ישירה.
על פי הודעת הרשת החברתית שאהודה על משתמשים ישראליים, אינסטגרם תשמש קנבס של קריאייטיב עבור מפרסמים ויש מי שכבר קופץ על העגלה כדי להתנסות במערכת החדשה, ביניהם: קוקה קולה ישראל, שטראוס, פרוקטר אנד גמבל, Adika ובזק - המותג הישראלי הראשון שעלה בקמפיין כבר הבוקר.
קמפיין בזק עולה לאוויר במסגרת פיילוט ייחודי שכלל את השתתפותם של מספר מותגים בודדים. מודעת הפרסום הראשונה שהופיעה בפיד האינסטגרם עלתה במסגרת קו הקריאייטיב הנוכחי של חברת התקשורת תחת הכותרת: "יש אינטרנט ויש אינטרנט של בזק".
קמפיין הפרסום של בזק עלה כבר ב-4 לפנות בוקר, באמצעות משרד הפרסום מדיה קום אינטראקשן, מקבוצת אדלר חומסקי. בדומה לקו הקריאייטיב שכלל השוואה בין אימג'ים שונים שממחישים את ההבדל בין אינטרנט של בזק לאינטרנט "לא של בזק" - באינסטגרם אסוציאציות אלו מתוקשרות בהתאמה לשפה הייחודית של הפלטפורמה. הפיילוט הנוכחי עתיד להימשך 3 שבועות לאחריו האפשרות לפרסם בפלטפורמה תהיה זמינה לכל משתמש.
לדברי אלי אוזן, סמנכ"ל לקוחות, פייסבוק ישראל: ”אנחנו גאים להיות אחד מהשווקים בהם מושקת פלטפורמת הפרסום של אינסטגרם. עם 300 מיליון משתמשים ברחבי העולם, אינסטגרם ללא ספק מהווה מדיה משמעותית גם בחייהם של ישראלים. אופי הפלטפורמה של אינסטגרם מהווה הזדמנות למותגים ליצור מערכת יחסים עמוקות יותר עם צרכנים מתוך מקום של השראה. אנו בטוחים שמותגים שישכילו לרתום נכון את הכוח של אינסטגרם יובילו את הארגון שלהם למקומות חדשים ויביאו ערך משמעותי למותג”.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
4.איזה כלב הורססססס! (ל"ת)ניר 09/09/2015 14:52הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.חייםאתם רציניים?!?! 09/09/2015 13:30הגב לתגובה זו1 1משהו האדלר חומסקי או אינטראקשיין האלו....מה לא עושים בשביל אגו? ובשביל להיות הראשונים? מה זה המודעה הזו?? זה מה שאמור להיות הקמפיין הראושן בישראל באינטסאטגרם? די מביש לדעתי... העיקר שחומסקי וסלמן מבוסטים ויכולים לשתף בדף שלהם בפייס שעלו ראשוניםסגור
-
2.יווווו עכשיו נפל לי האסימון!!!שקד - פרסומאית על 09/09/2015 13:14הגב לתגובה זו0 0כלב צעצוע וכלב אמיתי. לא קלטתי את זה בהתחלה. בקיצור, מצאתי את הגליץ' :)סגור
-
1.לא הבנתי.שקד - פרסומאית על 09/09/2015 13:11הגב לתגובה זו0 0מה הגליץ' כאן? אני מפספסת את הגליץ'?סגור