פרסומת מרקס אנד ספנסר מול פרסומת טיב טעם
צילום: צילום מסך יוטיוב
TV

אחד לאחד, ומביך: צפו בפרסומת טיב טעם - שממש דומה לזו של מרקס אנד ספנסר

משרד הפרסום של הרשת הוא ליאו ברנט אך הוא אינו חתום על סרטון הפרסומת שהופק ע"י הצלם רונן מנגן. טיב טעם בתגובה: "זה סרט מקורי"
משה בנימין | (21)

הנשמות הטובות של ענף הפרסום העבירו לאייס פרסומת שדומה 2 טיפות שמן מטוגן לפרסומת החדשה שהעלתה רשת טיב טעם לאחרונה. הפרסומת המקורית של רשת מרקס אנד ספנסר הבריטית שודרה בדיוק לפני שנה, והיא נעשתה עבור מחלקת האוכל של הרשת.

צפייה ב-2 הפרסומות לא משאירה שום מקום לספק - מעבר להשראה הברורה יש פריימים שפשוט הועתקו אחד לאחד עם אותו look and feel, זוויות צילום ועוד. באופן כללי, כמקשה אחת, כל הסרטון של טיב טעם נראה כמו אחיו האבוד של סרטון מקס אנד ספנסר. ההפקה, העריכה, הפריימים, האור, סוגי האוכל ועוד, כולם שאולים אחד לאחד מהפרסומת המקורית.   

פרסומת טיב טעם 2015

פרסומת מרקס אנד ספנסר 2014

יש לציין כי משרד הפרסום המלווה את טיב טעם הוא ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס. על ההפקה, עם זאת, פיקד הצלם רונן מנגן לצד מנהל השיווק של טיב טעם טל ליאונוב כאשר משרד הפרסום גם לא חתום על הפרסומת. מנגן, ליאונוב וליאו ברנט הובילו את הקמפיין תחת הקו הקריאייטיבי של הרשת "אוכל משמח". 

ליאונוב עצמה כתבה בפייסבוק: "אין יותר מרוצה ממני. המשימה הייתה לא פשוטה בלשון המעטה ואף מאתגרת...איך מעבירים את המשפט אוכל משמח לבב אנוש? איך מעבירים את החיוך שעולה על הפנים, התרוממות הנפש שחווים (התופים הקטנים שמנגנים בלב), הכרת התודה באמצעות שפת הגוף...איך מזכירים לצרכנים שלנו – את השפע, את ניחוח חו"ל, את החוויה (השיטוט בין המדפים שמזמן הפתעות שפשוט עושות חשק לרוץ למטבח). שמחה ונרגשת לשתף אתכם בסרט החדש שלנו לטיב טעם שעולה היום לאוויר (או אם באוכל עסקינן "חם מהתנור")". 

ליאונוב גם פרטה את רשימת הקרדיטים הארוכה: "תודה ענקית לכל העוסקים במלאכה, בלעדיכם זה לא היה קורה! רונן מנגן, שניצח על כל התזמורת הזאת, ליווה ותמך לאורך כל הדרך ולא ויתר לרגע (במאי ומפיק אחראי). עמית פרבר הקוסם, סטיילינג וקונספט ויזואלי (איך אפשר שלא להתאהב בך...) מור דור האלופה שמנהלת אותי ביד רמה, סופרוויזרית ליאו ברנט, תמר אסרף היקרה, סמנכ"לית לקוחות ליאו ברנט (לשעבר), תומר פולישוק המוכשר, סמנכ"ל קריאייטיב ליאו ברנט. מפיקים בפועל: גל גינוסר ונחשון קפלן, צילום: גל גינוסר, תאורן: נחשון קפלן, ליווי מוסיקלי: הדר גלר, מוסיקה מקורית: דור דניאל, קריינות: יואב יפת וגרא סנדלר, עריכת פוסט: וולקנו - אלעד ברנס ומתן הראל, עריכת סאונד: ג'אנגל - יובל בר און. תודה אחרונה, תודה ענקית לצוות שאיתי, מעיין בן דוד ושרית מרון".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

דניאלה רייבנבך דוברת טיב טעם מסרה בתגובה: "סרטון  הפרסומת של טיב טעם שעלה ברשתות החברתיות ובערוצי המדיה השונים, הנו סרט מקורי של הרשת. הפרסום של טיב טעם המשך לקמפיינים שנערכו בעבר ונתנו דגש לחומרי גלם איכותיים, ממחלקות הליבה של טיב טעם: מחלקת בשר, מעדניית גבינות, נקניקים, פירות ים ועוד. סרטי פרסום ברוח זו הועלו כבר לפני מספר שנים".   

תגובות לכתבה(21):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    אין בושה למארקס אנד ספנסר ,ככה להעתיק... (ל"ת)
    מד מן 13/09/2015 14:25
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    לא יפה 12/09/2015 22:51
    הגב לתגובה זו
    כנסו לפני שימחק
  • 15.
    אופס 12/09/2015 22:42
    הגב לתגובה זו
    אני ממש מודאגת...המון תקציבאיות שהתעלל בהן שמחות לראות אותו שוב עושה פדיחות לעצמו...
  • 14.
    אחת מליאו 11/09/2015 12:36
    הגב לתגובה זו
    יצא קמפיין ענק בכל המדיות. חלק אחד בקמפיין הוא סרט. הסרט נהגה, צולם והופק עצמאית ע"י הלקוח, ועל כן המשרד לא חתום עליו. זה הכל.
  • 13.
    copypaste 11/09/2015 00:59
    הגב לתגובה זו
    כמה טיפוסי וצפוי בהינתן הנפשות הפועלות חסרות הכשרון והיכולת.
  • 12.
    אוי אוי אוי (ל"ת)
    תומר 10/09/2015 22:52
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    עידן הסטוק פוטו רבות 10/09/2015 18:56
    הגב לתגובה זו
    זה קורה בכל הקמפיינים. תרשמו food shot בחיפוש וזה מה שתמצאו.
  • צודק 11/09/2015 12:38
    הגב לתגובה זו
    ואם נחפש סרטי פרסום של פסטה / קונדיטוריה וכד' נמצא שכולם משתמשים באותו שוט שחוק של חלמון נופל על קמח.
  • 10.
    רפי גינת 10/09/2015 17:40
    הגב לתגובה זו
    אם המשרד לא קשור, אז למה הסמנכל(של משרד הפרסום) מודה לצוות המשרד על העבודה היפה?? https://www.facebook.com/LeoBurnett.Israel
  • איפה בדיוק קראת שהוא הודה? (ל"ת)
    מה אתה עיוור? 11/09/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    טיפטיפון 10/09/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    זה מביך. אין ספק. מה שאני לא מבין זה למה לשחזר אותם שוטים וחומרים בדיוק? מה ההיגיון? כבר החלטתם שאתם הולכים על הז'אנר - תגוונו. אני דווקא כן מאשים את משרד הפרסום, שבטח עושה ערמות של בררה בשביל הלקוח ובתוצר הכי חשוב קריאייטיבית הלקוח שם עליו ז**ן. משרד ברמה לא היה מסכים למחדל כזה.
  • 8.
    תום 10/09/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    ככה זה שלקוח בא עם סרט קיים ואומר "תעשו לי כזה". משרד הפרסום מנסה להסביר "תראה, זה לא מקצועי ולא אתי, אנחנו לא יכולים להיות חתומים על סרטון שמישהו אחר כבר עשה. הלקוח בתגובה: "זה לא מעניין אותי, אני רוצה כזה" אז המשרד לא חותם וללקוח ברור ששום דבר לא יקרה. כמה אנשים כבר קוראים אייס
  • 7.
    גיא 10/09/2015 16:13
    הגב לתגובה זו
    זו לא השראה זו גניבה. אחד לאחד (רק פחות טוב...) עזבו את משרד הפרסום. מי שצריכה לעוף כאן בבעיטה הביתה זו מנהלת השיווק ש״אין מרוצה ממנה...״ והצלם היקר צריך להישאר מחוסר עבודה. בושה גדולה!
  • 6.
    שוש 10/09/2015 14:12
    הגב לתגובה זו
    תוך כדי שאני מקשיב לרדיו, מה זה הדבר המגוחך הזה? מה זה טייקאוף מטריינספוטינג? לטיב טעם?, איזה עליבות ואיזה חוסר סטייל יש למי שעשה את זה, ואז אתם באתם עם הסרט הזה שכמובן לכאורה העתקה ברורה אבל מועתק גרוע, בלי הבנה בלי סגנון, חובבנות, וזה הכי בא לידי ביטוי בסאונד, ההם בחרו סאונד קליל נחמד ומשעשע, והם באו עם קטע לא קשור ורגשני עם קריינות מטופשת, איזו בדיחה.
  • מה הקשר לטריינספוטינג? ממליץ על מקלות אוזניים דחוף (ל"ת)
    לולו 10/09/2015 15:33
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    צהוב 10/09/2015 14:03
    הגב לתגובה זו
    המשרד שלא חתום על זה? או? זה יותר מעניין מהעתקה, גם תוכן הכתבה קצת מוזר יש אין ספור דוגמאות להעתקה של משרדים בארץ לקמפיינים מחו"ל וגם הפוך דרך אגב
  • 4.
    לא בטוב טעם 10/09/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    לזרוק את: משרד הפרסום שנתן לבושה הזאת לקרות לו מתחת לאף, את הצלם שלא מתבייש לגנוב רעיונות של מישהו אחר, את מנהלת השיווק שמתגאה בעבודה גנובה ואת דוברת החברה שמעיזה להוציא כזו תגובה עלובה. פ א ת ט י!
  • אדיוט 10/09/2015 13:52
    הגב לתגובה זו
    למשרד הפרסום הזה אין קשר לסרט הזה. ההפקה נוהלה ע"י הצלם באופן עצמאי ולא ע"י המשרד הזה. הם גם לא חתומים עליו.
  • 3.
    משה 10/09/2015 13:41
    הגב לתגובה זו
    תגובה מטופשת. זה לא ״דומה״, זה לא ״מושפע״ - זה גניבה! יש פה פריימים זהים לחלוטין. אין מקריות כזאת. בושה
  • 2.
    jordan 10/09/2015 13:08
    הגב לתגובה זו
    ממש העתקה גאונית! אני לרגע לא מאשים את המשרד פשוט מנהלת שיווק שעפה על עצמה
  • 1.
    במאי 10/09/2015 13:07
    הגב לתגובה זו
    ככה זה שאין מקצוענות.